echt links kleurtje meegeven...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Zoals in deze thread mentioned: De lip/tong in je schoen, waarom...

Dit is een link

Misschien echt links een kleurtje meegeven <body alink="blaat" link="kleurtje" etc. etc.>

Volgens mij best te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom? Je kunt toch wel zelf een hersencel aanzwengelen om te zien dat het gewoon underlined tekst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mja, het zal best te doen zijn daar twijfel ik niet aan.

Maar wat mij betreft hoeft GoT niet 1 of ander Msn kleuren festijn te worden.
Er zijn toch niet zoveel mensen die vaak wat onderstreept gebruiken (ik zie het iig bijna nooit), dus ik zie het nut er ook niet echt van in.

Maar goed, ik beslis hier niet over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 02:06:
Waarom? Je kunt toch wel zelf een hersencel aanzwengelen om te zien dat het gewoon underlined tekst is?
Jah maar een underlined tekst wil niet meteen zeggen dat het een link is.... snapje?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeXtOuRiuS schreef op 20 oktober 2002 @ 02:10:
[...]

Jah maar een underlined tekst wil niet meteen zeggen dat het een link is.... snapje?

Jah .. en? Dat heb je toch snel genoeg gezien? Ik vind dit nogal vrij nutteloos zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

DeXtOuRiuS schreef op 20 oktober 2002 @ 02:10:
[...]

Je muisicoon verandert toch in een handje bij een link en blijft een pijltje wordt een soort van I boven gewone (al dan niet onderstreepte) tekst. So what's the problem? ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Maar ik (en denk vele andere users met mij) vinden het zwaar irri dat als ik zeg dat bv. hier leuke filmpjes zijn te vinden en je probeert te klikken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Ferdo schreef op 20 oktober 2002 @ 02:13:
[...]

Je muisicoon verandert toch in een handje bij een link en blijft een pijltje boven gewone onderstreepte tekst. So what's the problem? ;)
Je moet dan met je muis over elke onderstreepte tekst!!!!!!!!! zoveel moeite en tijd voor niks!!!

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

DoRRoN schreef op 20 oktober 2002 @ 02:14:
Maar ik (en denk vele andere users met mij) vinden het zwaar irri dat als ik zeg dat bv. hier leuke filmpjes zijn te vinden en je probeert te klikken :Y)
Geintje moet toch kunnen. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
DoRRoN schreef op 20 oktober 2002 @ 02:14:
Nou ik denk dat dit alleen in de HK voorkomt, want ik komt zoiets eigenlijk nooit tegen.

Ik kom het alleen maar tegen als iets duidelijk gezegd moet worden, zoals het gaat niet door, want het is niet nuttig. :P

En dan kan je dus al uit de text aflezen dat het geen link is, dus is het ook onnuttig om helemaal met mijn muis daarheen te gaan en te kijken of het een link is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeXtOuRiuS schreef op 20 oktober 2002 @ 02:15:
[...]

Je moet dan met je muis over elke onderstreepte tekst!!!!!!!!! zoveel moeite en tijd voor niks!!!

Ik ga de Van Dale bellen voor een addendum van de definitie 'lui' :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Nou er zijn wel meer mensen die er last van hebben: Understrepings verslaving? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 21:44

Sick Nick

Drop the top!

Je kan t ook iets minder legaal toepassen ;)

deze link is niet helemaal legaal

Slechts de s is nu de link, je zou dit ook voor warez enzo kunnen gebruiken. En aangezien die hier niet mogen.... (hoor ik daar de moraalridder :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP, als je de nieuwe update wilt moet je hier klikken :P En voordat je dat doen moet moet je de nieuwe updates downloaden die hier tevinden zijn. Maar voordat je die kan downloaden moet je deze ff downloaden, en deze natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Probeer de tab toets eens, die bladert tussen de linkjes :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je kan in IE btw instellen dat elke link een kleurtje krijgt, ongeacht de website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
[Airwolf] schreef op 20 oktober 2002 @ 02:21:
Ik kom het alleen maar tegen als iets duidelijk gezegd moet worden, zoals het gaat niet door, want het is niet nuttig. :P
Ik zou het willen omdraaien: ik vind het nog minder nuttig om het NIET te doen.

Men is bang voor een kleurenfestijn, maar ik denk dat gekleurde links (met een geschikt kleurtje natuurlijk) duidelijker en rustiger kunnen zijn dan onderstreepte links.
Waarom niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoe kan iets nou niet nuttig zijn om niet te doen, als het ook nutteloos is het wel te doen? :? Onderstreepte links, is gewoon de stijl in dezelfde kleur en ik ben daaraan gewend. Die 3 topics die ik tegenkom met onderstreepte tekst overleef ik wel...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
JvS schreef op 20 oktober 2002 @ 17:05:
Hoe kan iets nou niet nuttig zijn om niet te doen, als het ook nutteloos is het wel te doen? :?
minder nuttig != nutteloos.
Beide opties hebben weinig nut, maar ik vind het zo houden nog het minste nut hebben.
Onderstreepte links, is gewoon de stijl in dezelfde kleur en ik ben daaraan gewend. Die 3 topics die ik tegenkom met onderstreepte tekst overleef ik wel...
Zo moeilijk is het niet om te wennen.
En die drie topics die je wel overleeft: als het wordt aangepast hoef je zelfs geen 3 topics meer te overleven.

Het maakt op zich weinig uit ja, maar alle beetjes helpen; ik vind het geen reden om het maar weer abrupt af te serveren en daarmee de discussie als gesloten te beschouwen. Als de topicstarter het niet nuttig had gevonden had-ie dit topic ook niet geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Moah er worden weleens om nog minder nuttige dingen topics geopend :o. Het is wel E X T R E E M low priority, naast het fijt dat als het ingevoerd gaat worden, ik weer een topic open om het weer in standaardkler te krijgen met links eronder :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

DeXtOuRiuS schreef op 20 oktober 2002 @ 02:15:
Weet je hoeveel tijd je kan besparen door wat minder uitroeptekens te gebruiken? Dan verdien je dat gedoe met die onderstreepte teksten dubbel en dwars terug.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Maak er dan een gestippeld lijntje van ofzo, geen kleurtjes, maar toch onderscheid tussen de 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

ik zou liever de links op de fora indexen een andere kleur willen hebben, kan je snel zien wat je al gelezen hebt, lijkt me veel nuttiger imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Snow_King schreef op 20 oktober 2002 @ 21:56:
ik zou liever de links op de fora indexen een andere kleur willen hebben, kan je snel zien wat je al gelezen hebt, lijkt me veel nuttiger imho!
Hier ben ik het helemaal mee eens :Y).
Dat de links erg lijken op onderstreepte tekst vind ik niet erg, maar dat je niet een keer kan zien wat je al hebt gelezen en wat niet vind ik veel irritanter. Bovendien is het altijd wel makkelijk als ik een topic moet terugzoeken en ik weet dat ik dat topic gelezen om snel(ler) te kunnen zien welke dit zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Compubiter schreef op 20 oktober 2002 @ 22:12:
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens :Y).
Dat de links erg lijken op onderstreepte tekst vind ik niet erg, maar dat je niet een keer kan zien wat je al hebt gelezen en wat niet vind ik veel irritanter. Bovendien is het altijd wel makkelijk als ik een topic moet terugzoeken en ik weet dat ik dat topic gelezen om snel(ler) te kunnen zien welke dit zijn :).
uhh houston, we found a team member!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Dit heb ik ook al maanden geleden voorgesteld :Y) en ben ik ook nog steeds voorstander van....

kan dat draadje niet zo 1,2,4 terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ga je daar dan niet verder ipv dit topic te openen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:09

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:22:
Hij kan draadje niet vinden ;)

Ben tegen het idee, wil geen kermis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:22:
En dat gaat IMHO over iets heel anders, namelijk de links in de fora indexen en niet over links in een message :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
JvS schreef op 20 oktober 2002 @ 17:37:
Moah er worden weleens om nog minder nuttige dingen topics geopend :o. Het is wel E X T R E E M low priority,
Er wordt hier altijd zo moeilijk en gewichtig gedaan over wijzigingen, terwijl deze aanpassing maar 1 minuut had gekost, korter dan steeds "nee nee dit is low priority" roepen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 22 oktober 2002 @ 18:16:
[...]

Er wordt hier altijd zo moeilijk en gewichtig gedaan over wijzigingen, terwijl deze aanpassing maar 1 minuut had gekost, korter dan steeds "nee nee dit is low priority" roepen in dit topic.

Omdat de programmeurs belangrijkere zaken te doen hebben misschien? :|

En om een forum-update te doen voor zoiets nutteloos .. :{

Ik vind dat je dan maar moet leren je klik-op-alles-wat-onderstreept-is verslaving te overwinnen.
Pagina: 1