[PS2]Waar is Silent Hill 2 gebleven?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb nu al een paar uurtjes naar Silent Hill 2 gezocht in online winkels. Nu is het vreemde dat ik 'm nergens tegenkom in de betere gameshops. Nedgame, bartsmit etc..

Nu heb ik wel gezien dat Metal Gear Solid 2 voor de helft van de prijs te koop is, dus dacht ik dat Silent Hill 2 ook wel een budgettitel geworden was. Aangezien dit spel al een stukje ouder is.

Heeft iemand enig idee of Silent Hill 2 al ergens te vinden is voor een beetje leuke prijs?

Specs

Verwijderd

Bij Dimension Plus staat ie ook niet meer in de bestellijst :'(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Bij Intertoys ligt ie gewoon voor een kleine 35 euro.. De dubbel DVD versie..

• StyXL
  • Niet online
^^^

Heel erg bedankt :) Dus hij is ook voor de helft van de prijs.
Dan ga ik morgen de Intertoys in m'n buurt eens op zoeken.

Specs

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Weet niet of ie bij alle Intertoys zoveel kost, maar heb 'm in iig in Alkmaar en in Hilversum voor die prijs zien liggen..

• StyXL
  • Niet online
Geloof dat Intertoys een groot keten is en dat ze overal dezelfde prijs hanteren, dus dat zal wel. Anders maar een kort tripje naar Hilversum...

Specs

Verwijderd

Ik heb um voor 35 euro zien liggen in Max/discovery ( Den Haag ) btw

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 20 oktober 2002 @ 20:34:
Geloof dat Intertoys een groot keten is en dat ze overal dezelfde prijs hanteren, dus dat zal wel. Anders maar een kort tripje naar Hilversum...
Hier hebben we een Intertoys die in handen van de filiaalmanager is, dus die bepalen zelf wat ze verkopen/wat de prijzen zijn, zitten dus alleen onder het Intertoys label.
Maar over het algemeen hanteren die ook gewoon dit soort prijzen als dat de trend is.

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 20 oktober 2002 @ 20:34:
Jah, tuurlijk, mijn pa HAD er ook een ;) Overal dezelfde prijzen! Ben jij een apple fan ofzow? Dat wijf is toch van de apple site ergens? Kwas er gisteren aan het kijken voor de iBook.
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:28:
Hier hebben we een Intertoys die in handen van de filiaalmanager is, dus die bepalen zelf wat ze verkopen/wat de prijzen zijn, zitten dus alleen onder het Intertoys label.
Maar over het algemeen hanteren die ook gewoon dit soort prijzen als dat de trend is.
Bij Intertoys zijn zelfs onder de Franchisers VERPLICHTE vaste prijzen. Als iets dus goedkoper is als bij andere(n) krijgt hij op zijn donder :) Eigen collectie mag wel, maar dan moet je het zelf uitzoeken.

Verwijderd

en binnekort issie ook op de pc uit :)

ff nieuws zoeken
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.