Toon posts:

Kwalitatief goede harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe harde schijf, het liefst eentje van 120GB, want die zijn nog betaalbaar en wel lekker groot.

Het probleem is dat ik dus niet weet voor welke ik nu moet gaan. Ik heb gehoord dat de western digitals over het algemeen kwalitatief erg goed zijn, en dat er met IBM veel problemen zijn. Dan ben ik dus geneigd om voor de WD te gaan, want ik betaal liever wat pieken (euro's) extra zodat ik in ieder geval geen crashende hd krijg. Nu is alleen de WD goedkoper dan de IBM, waardoor ik dat verhaal ook weer ga betwijfelen.

Wat is nu de kwalitatief beste 120GB hd? WD / Maxtor / IBM?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 19:48

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tja, ik zou zeggen, effe wachten tot de Seagate Barracuda V te koop is (Hij is al voor zo'n 202 euro in de prijslijsten van Asci terecht gekomen, de 120Mb versie...) Ergens was er laatst een melding over... Nog stiller en koeler dan zijn voorganger... Vooral betrouwbaar, niet de allersnelste...

Verder zijn dit wel het soort topics waarbij je een slot kunt verwachten btw...

Dus bij deze : UTFS! :+

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, zie de faq over welke schijf je moet kopen.. Gewoon even wat reviews lezen..

Op www.storagereview.com kun je vele reviews vinden, en ze hebben daar ook een soort van best-buy guide

succes.

[ Voor 0% gewijzigd door Twynn op 20-10-2002 08:44 . Reden: linkje gewijzigd ]

Dit topic is gesloten.