Toon posts:

Jewel Notebooks

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af, of dit notebook een beetje goed was, ze verkopen dit notebook bij Computerland. en hij ziet er niet slecht uit maar of de kwaliteit ook zo is?

Afbeeldingslocatie: http://jewelnotebooks.nl/images/products/saffier-1440-big.jpg

linkje: http://jewelnotebooks.nl/index.php?page=saffier-1440plus

Verwijderd

Als je ook effe de specs erbij zet, of de url of zo!
Hij ziet er wel vrij vierkant en strak uit,.. maar da's mijn mening!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:23

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Tis net een kloon-pc.. en zo ziet ie er ook uit.
Nep-laptops worden steeds beter, maar steeds als ik zo'n niet-merk in me handen heb ben ik toch blij dat ik het met Dell's of Compaq's moet doen :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
nigelator schreef op 20 oktober 2002 @ 01:25:
Tis net een kloon-pc.. en zo ziet ie er ook uit.
Nep-laptops worden steeds beter, maar steeds als ik zo'n niet-merk in me handen heb ben ik toch blij dat ik het met Dell's of Compaq's moet doen :P
Ik ben nog heel erg 't twijfelen over de Dell Insperion. Maar die kost 3000E is dus iets duurder :) maar goed.. ik weet het echt niet!

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 19:25
ik heb een jewel laptop, wat wil je erover weten?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, goed? Mwah, er zit een desktop CPU in eh, dat betekend dus veel herrie, kort doen met je accu en warmte van de laptop. Er zijn ook laptops gebaseerd op een mobile-CPU op de markt, deze worden een stuk minder warm en vreten een stuk minder stroom. Dus als je veel in de trein werkt, en lange rijzen maakt zou dat misschien een betere oplossing zijn.

Verder zien de specs er wel aardig uit hoor, alleen hoeveel geheugen zit erin? (er staat alleen op die page dat er pc2100 geheugen in gaat), want een PIV met 32mb is niet echt te gek :P

Verwijderd

Topicstarter
Er zou 512 Inkomen, maar ik heb 3000Euro voor een laptop, die Dell Insperion lijkt me ook niet slecht?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14

LopeZ

Too much is never enough

Jewel notebooks zijn vaak genoeg langs gekomen, search even aub :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.