Toon posts:

Iiyama HM704UTC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de HM704UTC van Iiyama. Dit beeldscherm heb ik al bijna een jaar. Nu wou ik laatst even wat instellen in het on screen menu. Ik kom wel in het menu, maar kan niks meer instellen. De knop "menu"waar je je keuze mee vast stelt als het ware, doet dit niet meer. Erg maf. Heeft iemand dit zelfde probleem? Misschien licht het aan een update van winxp of drivers? Of gewoon aan me beeldkanon? Ik heb geen id. Suggesties?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Mentalist

[avdD]

Moet wel aan je beeldkanon liggen :)

[leip]

Is de knop om settings te bewaren niet gewoon fysiek stuk, dat als je er goed op doordrukt ie het nog net wel doet ofzo :?

[/leip]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Jah daar zat ik ook aan te denken, maar ik heb die knop amper gebruikt. Ik stel niet elke dag mijn beeldscherm opnieuw in. En zoiets mag je tog niet verwachten van Iiyama. Ik heb gelukkig nog garantie, zal ik maar es ff bellen?

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 20:45

Gallus

Cheesy

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:02:
Jah daar zat ik ook aan te denken, maar ik heb die knop amper gebruikt. Ik stel niet elke dag mijn beeldscherm opnieuw in. En zoiets mag je tog niet verwachten van Iiyama. Ik heb gelukkig nog garantie, zal ik maar es ff bellen?
Garantie? Veel suc6 met jouw Teleplan avontuur! >:)

[rml][ Iiyama VMP454] Teleplan avontuur[/rml]

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.