Onlangs is mijn 15 maanden oude maxtor 60 gig 7200rpm harddisk defect geraakt ,waarna ik hem naar de winkel waar ik hem gekocht heb (graficall leiden), heb teruggebracht. Na twee weken hoorde ik van graficall dat maxtor de schijf niet kom vervangen, omdat het een verjaard model was, en ze mij een crediet (iets van tegoedbon?) van 99 euro aanboden om een vervangende schijf te kopen. Voor 99 euro is het daar onmogelijk om een vergelijkbare schijf te kopen en zou ik 50 euro moeten bijbetalen. Ik accepteer dit natuurlijk niet, maar weet niet bij wie ik moet gaan klagen; bij maxtor of bij graficall. Ik heb op dit forum alleen maar goede berichten gehoord over de garantie afhandeling van maxtor (vervangende betere schijven ed) dus denk ik dat de winkel mij een loer probeert te draaien en niet helemaal oprecht is in met de afhandeling van mijn nog twee jaar garantie hebbende schijf.
Mijn vraag is of iemand zo'n ervaring danwel met maxtor, danwel met een computerwinkel heeft gehad??
Mijn vraag is of iemand zo'n ervaring danwel met maxtor, danwel met een computerwinkel heeft gehad??