Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Extra verflaag

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
He mensen,

Ben vandaag eens creatief bezig geweest en heb mijn nieuwe pc een kleurtje gegeven.. mat zwarrt met zilveren knopjes etc etc... (resultaat krijgen jullie nog wel een keer te zien :P)

maar nu mijn vraag is. Ik heb de kast vanmorgen gespoten (Dankkjewel dave :P) ik wil er eigenlijk nog een extra verflaag toevoegen. Kan ik dat nu nog.. het is dezelfde verf, zelfde spuitbus maar gaat de nieuwe laag niet met de 'oude' laag ruzien overwie nu de beste laag is of gaat dat wel goed komen?

Een extra laag is namelijk hard nodig vind ik zelf.. en omdat nu nog te gaan doen vind ik een beetje te laat. Dus morgen met een frissen kop wilde ik dat gaan doen :)

wie heeft het antwoord.

vraag b:

Wat staat mooier bij zwart.. Groen of Blauw?

Strava | AP | IP | AW

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
ik heb niet zoveel verstand, maar als je je oude laag licht schuurt en er een 2e laag op spuit, zal het toch wel goed gaan?

enne, zwart met groen is mooi maar ook met blauw...

Tja, ik zou zelf voor blauw kiezen (wat ik ook ga doen, heb zelf een zwarte kast en daar komen blauwe spullen in) maar je kan net zo goed groen kiezen...

edit: in dit topic kan je een zwart/grijze kast met groene licht enzo zien.
[rml][ CM] Mijn eerste Casemod (56k onvriendelijk)[/rml]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Webgnome
[CM] Mijn eerste Casemod (56k onvriendelijk)
en wat heb ik ? :P

justem >> ISDN = ongeveer 56k

maar ja we zullen wel zien.. MAar dan is dus een extra laag geen probleem? mooi dan gaan we morgen eens even lekker aan de slag met de zoveelste laag :)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

geen probleem lijkt mij, lichtjes schuren en dan weer dunne laagjes aanbrengen.
Verder zou ik met groen werken, blauw wordt al zoooooveeeeeel gedaan.
En bedenk verder iets wat je laat zien als het uitgevoerd is, dan pas ben je origineel

• Webgnome
?En bedenk verder iets wat je laat zien als het uitgevoerd is
?

ik snap niet veel van deze zin eigenlijk :P

Strava | AP | IP | AW

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Da Monkey schreef op 20 oktober 2002 @ 00:30:
[...]
?

ik snap niet veel van deze zin eigenlijk :P
hij bedoelt dus dat jij zelf iets origineels moet bedenken?? Dus niet van die standaard dingen die nu in bijna alle mods te zien is :P (of niet?)

(hmm misschien moet ik ook maar groen gebruiken... )

edit: nee blauw is wel goed, past bij mijn iiyama hm704utc...
Da Monkey schreef op 20 oktober 2002 @ 00:23:
[...]

en wat heb ik ? :P

justem >> ISDN = ongeveer 56k

maar ja we zullen wel zien.. MAar dan is dus een extra laag geen probleem? mooi dan gaan we morgen eens even lekker aan de slag met de zoveelste laag :)
Mietje! ik heb zelf Wanadoo Basic met een 28.8k modem :P!!

Maar binnen 3 weken krijg ik Wanadoo Broadband Premium voor €39.95 met een download snelheid van gemiddeld 63kb :P!! 8)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

ja idd dat bedoel ik, bedenk iets leuks wat niemand heeft, maar kweet het het is moelijk, denk je eens iets origineels te hebben, blijkt het toch al weer te bestaan. Al dat modden doe ik dus aan me auto ipv de pc
Pagina: 1