[XP SP1]Indeo codec foetsie bij slipstreamed install XP SP1!

Pagina: 1
Acties:

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Topicstarter
Net m'n PC opgepoetst met een verse installatie van een slipstreamed XP SP1 cd-tje. Daarna willen genieten van een vloeiend filmpje, blijkt de Indeo-codec er niet meer in te zitten!!! Bij de SP1-loze versie zat 'ie er nog ingebakken, en je hebt hem dus wel als je eerst XP installeert en DAARNA upgrade naar SP1. Nu moet je er dus mooi $14,95 voor lappen. Zie ook deze link . Ik heb de gratis Windows 2000 versie geïnstalleerd en hij lijkt te voldoen. Weet iemand of de zgn XP-enhancements boeien?

The enhancements include the following:

*Optimization of scalability feature for best playback on fast, Windows XP based systems
*A new wavelet compression algorithm that greatly improves visual quality
*Better compression at all levels of video quality than previous generation codecs
*Playback performance enhancements including smoother, interpolated "zoom by 2" playback

This title is for sale, please send me a PM

Verwijderd

Mja daar ben ik dus ook achter gekomen... Mooi verrot is dat... :(

In ieder geval mooi dat de 2000 versie te downloaden is en dat ie werkt :)

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Heb je dat proggie veel nodig dan ?

Specs

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Die codec zitten ook vaak bij films, heb jij heel toevallig "the moon project" liggen? of "earth 2150"? Daar zitten ze bij. Anders zul je een andere oplossing moeten zoeken. Ik denk dat de 2000 codecs het onder xp ook wel goed doen.

• the-body
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Topicstarter
Ste7en schreef op 20 oktober 2002 @ 14:07:
Die codec zitten ook vaak bij films, heb jij heel toevallig "the moon project" liggen? of "earth 2150"? Daar zitten ze bij. Anders zul je een andere oplossing moeten zoeken. Ik denk dat de 2000 codecs het onder xp ook wel goed doen.
Nep, die films heb ik niet, ik ken ze niet eens! Zit die codec dan als install op de DVD gebakken of zo?

This title is for sale, please send me a PM

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat zijn geen films... het zijn Games...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Turismo
  • Laatst online: 17:06
woei tenks, ik kon geen filmpjes meer bekijken die ik op kazaa gedownload had.

echt frustrerend ik had dacht ik alle codecs wel geinstalled nimo pack en los enzo.
Nou niet dus.

wel gaar dat ik er dus niet achter kon komen

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1