[Bluetooth] Welk merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Ik heb op het moment deze topic draaien: [rml][ Bluetooth] ADSL Delen (3 pc's)[/rml]

Nu daaruit gebleken is dat bluetooth geschikt is voor gebruik van Internet vraag ik me alleen af welke ik zou moeten nemen. Omdat nog niet veel mensen bluetooth aan het werk hebben gezien moet iemand de eerste zijn. Daarom ben ik ook niet de kwaadste en wil best de eerste zijn daarin.

Nu heb ik de keuze uit 2 merken (voor mijn idee)
EpoX,
Pricewatch: pricewatch: Epox Bluetooth USB Dongle (klopt dit? :?)
EpoX site: http://www.epox.nl/english/products/wireless/dongle.htm

3COM:
http://www.dedicated.nl/prodinfo_mid.asp?id=1322

Nu schijn je EpoX te kunnen kopen (USB Bluetooth) voor €30 bij de ene winkel en €70 bij de andere. Vaag, maar dat merken we dan.
de 3COM kost bij de goedkoopste winkel, maar liefst €120, voordeel is dat je op deze 99 maanden garantie krijgt en op de EpoX maar 12 maanden.

In de eerste instantie leek mij om een beetje te testen de EpoX de beste keuze...

edit:

even voor de mod's ik heb de search gebruikt, maar er is nog te weinig bekend over bluetooth

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:29
vegterb schreef op 19 oktober 2002 @ 23:42:
Ik heb op het moment deze topic draaien: [rml][ Bluetooth] ADSL Delen (3 pc's)[/rml]

edit:

even voor de mod's ik heb de search gebruikt, maar er is nog te weinig bekend over bluetooth
laten we het maar op dit houden. (8>

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Deacon schreef op 19 oktober 2002 @ 23:47:
[...]

laten we het maar op dit houden. (8>
Als jij het zegt ;(
Ieder die wil reageren graag: [rml]vegterb in "[ Bluetooth] ADSL Delen (3 pc's)"[/rml]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

Yep, 1 topic is genoeg :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.