Ik ben op zoek naar een nieuw mobo, maar kan er niet echt uit komen... 
Ik zoek een mobo met de volgende specificaties:
-Via KT400 chipset
-Raid (voor m'n 120 GXP IBM schijven, dus iig twee gewonen ATA poorten)
-USB 2.0 (zit er dacht ik altijd in, bij een Via KT400 chipset?)
-Het moet een overklokmonster zijn, dus rijk aan settings die daar bij horen. Het liefst een mobo die, zonder solderen, al richting de 2.0V gaat en een fsb van 166 ondersteunt, terwijl m'n geheugen (pc 2100) en pci gewoon op normale snelheid blijft draaien (is dit ook standaard bij een Via KT400 chipset?)
-Hij moet 4 gaten rond de socket hebben voor m'n waterblok
Waarschijnlijk gaat eerst m'n athlon 1200 (zie sig) erin, en wordt deze later vervangen door een sneller exemplaar (iets van 2600+ ofzo).
En ondersteunt een Via KT400 chipset ook de nieuwe athlons met een fsb van 333?
Wie heeft er een aanrader voor me?
Heb al een reviews gelezen en search gebruikt, maar niet echt wijzer geworden...
Ik zoek een mobo met de volgende specificaties:
-Via KT400 chipset
-Raid (voor m'n 120 GXP IBM schijven, dus iig twee gewonen ATA poorten)
-USB 2.0 (zit er dacht ik altijd in, bij een Via KT400 chipset?)
-Het moet een overklokmonster zijn, dus rijk aan settings die daar bij horen. Het liefst een mobo die, zonder solderen, al richting de 2.0V gaat en een fsb van 166 ondersteunt, terwijl m'n geheugen (pc 2100) en pci gewoon op normale snelheid blijft draaien (is dit ook standaard bij een Via KT400 chipset?)
-Hij moet 4 gaten rond de socket hebben voor m'n waterblok
Waarschijnlijk gaat eerst m'n athlon 1200 (zie sig) erin, en wordt deze later vervangen door een sneller exemplaar (iets van 2600+ ofzo).
En ondersteunt een Via KT400 chipset ook de nieuwe athlons met een fsb van 333?
Wie heeft er een aanrader voor me?
Heb al een reviews gelezen en search gebruikt, maar niet echt wijzer geworden...