Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] plaats dvd/lcd

Pagina: 1
Acties:

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-11 14:09
Ik ben weer aan het modden (nieuwe case = zo kaal :P )

Maar nou vroeg ik me af , ik heb 4 5,25 inch sloten, en 2 zijn er bezet 1 * dvd en 1* cd rw. Maar het lcdje wat dr in gaat heeft ook 2 sloten nodig en door de lengte vd ide kabel kan ik niet de dvd helemaal boven en rw helemaal onder doen dus nou wilde ik die twee in 2 tegen elkaar aan liggende sloten doen.

Maar kan dit , mbt tot de warmteontwikkeling van de 2 als ik n cd kopieer van de een naar de ander?

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

je hebt verschillende maten ide kabel dus gewoon effe zoeken naar de juiste maat dan kom je er vast wel

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik was net ook naar IDE kabels aan ut kijken en bij informatique kwam ik een 5 koppige IDE kabel tegen (1.2M) misschien is dat wat!

iRacing Profiel

Verwijderd

sorry maar dat is SCSI ide heeft geen 5 koppige kabel kwa kleur en zo is ie het zelfde

• Kortfragje
jah weet t , maar om nou alles een paar dagen op te schuiven voor de ide kabel , ik heb nu tijd ... :(

Maar zou dit evt kunnen of raad je dat af?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
waarom zou et niet kunnen? heb hier al jaren die meuk naast elkaar, die drives kunnen wel tegen wat warmte hoor en zo warm wordt et allemaal niet

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:33

Alaksandus

Vae puto deus fio

Gohan-san schreef op 19 oktober 2002 @ 22:10:
ik was net ook naar IDE kabels aan ut kijken en bij informatique kwam ik een 5 koppige IDE kabel tegen (1.2M) misschien is dat wat!
Zo'n kabel heb ik ook alleen op mijn werk gekocht en is ook geen SCSI dus ze zijn er zeker wel

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Knappe IDE controler die 5 schijven aankan!!!

Verwijderd

ow wacht ik weet het al die zijn er wel maar je kunt maat 2 apparaten aansluiten.

maar het is niet slim om die te pakken zeker niet als je ata 133 controler hebt blijft weinig van je snelheid over

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 21:14

Youk

Volvo For Life

Gohan-san schreef op 19 oktober 2002 @ 22:10:
ik heb ook zo een exemplaar, natuurlijk kan je er slechts 2 apparaten aan hangen

Volvo Classic Club Belgium

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
ik heb ook een 5koppige IDE kabel, je kunt er natuurlijk maar 2 aansluiten maar hij heeft nu wel een totale lengte van ruim 1meter dus daar kun je wel een HQ08 mee doorlussen ;)

-edit-
waarom niet zo:
DVD
LCD
LCD
CD-Writer

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:20
Die 1.2m met 5 connectoren heb ik slechte ervaringen mee heb er een paar gehad op de zaak en die gaven steeds stroingen (slome cdrom ect) Zou gewoon gaan voor een 90 cm dit moet haast wel voldoende zijn

• Kortfragje
-edit-
waarom niet zo:
DVD
LCD
LCD
CD-Writer
Dat was ook t plan , maar daar s de kabel te kort voor , maar ff naar n ander zoeken....

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:46
je kan voor een lcd scherm ook gewoon een flatcable gebruiken ( moet je wel ff er tussen solderen dan ) en die flatcables kan je zo lang krijgen als je wil :7

Verwijderd

Moet kunnen, in een standaards pc van bijvoorbeeld Paradigit of Regenboog doen ze dit ook vaak. Het is idd natuurlijk beter als je ze plaatst met een tussenruimte.

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
zou je je ide kabel niet om kunnen draaien? ik hoorde ooit dat dit niet echt goed was, maar toen ik het probeerde (zelfde probleem als hier beschreven) werkte het net zo goed, en er bleven ook nog es geen lelijke fladders ide kabel hangen.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
IDE kabel van 1 meter is zwaar buiten de specificaties van ATA/IDE en hoeft dus totaal niet te werken :) Dat het toevallig vaak wel werkt (op lage snelheden) is te danken een goede foutcorrectie. Ik heb zelf ook zo'n kabel gehad en het werkte prima met een 20 speed PIO mode 3 cd drive.
Pagina: 1