Ik zit met een klein probleempje, ik heb een pagina....
Daarop heb ik een dropdown menu hier uit kunnen mensen de juist keuze maken, als je dat hebt gedaan druk je op verstuur. Dan moet je dus op een volgende pagina komen, dit gebeurt ook.
Je komt dan dus op een pagina met de layout. Op die pagina met layout heb ik deze code staan:
Nu is het de bedoeling dat als je op de eerste pagina op verstuur klikt, de andere pagina wordt geopend met een iframe erin, en dat de resultaten van "verstuur"worden weergegeven in het iframe.
Dit moet dus allemaal in html gebeuren.
de situatie is dus:
1ste pagina = hoofdpagina met "verstuur"functie
2de pagina = pagina, zelfde als hoofdpagina maar dan met een een iframe erin
Resultaten van 1ste pagina moeten dus weergegeven worden op pagina 2 in het iframe.
Hoe krijg ik dit zo voor mekaar
Daarop heb ik een dropdown menu hier uit kunnen mensen de juist keuze maken, als je dat hebt gedaan druk je op verstuur. Dan moet je dus op een volgende pagina komen, dit gebeurt ook.
Je komt dan dus op een pagina met de layout. Op die pagina met layout heb ik deze code staan:
code:
1
2
3
| <iframe src="doel.php" width="490" height="650" scrolling="no" frameborder="0"> </iframe> |
Nu is het de bedoeling dat als je op de eerste pagina op verstuur klikt, de andere pagina wordt geopend met een iframe erin, en dat de resultaten van "verstuur"worden weergegeven in het iframe.
Dit moet dus allemaal in html gebeuren.
de situatie is dus:
1ste pagina = hoofdpagina met "verstuur"functie
2de pagina = pagina, zelfde als hoofdpagina maar dan met een een iframe erin
Resultaten van 1ste pagina moeten dus weergegeven worden op pagina 2 in het iframe.
Hoe krijg ik dit zo voor mekaar