ik zou het niet weten, maar als het er wel is, zal het zeker niet billig zijn....
wat moet je btw met zo'n hub? (gewoon intressevraag)
wat moet je btw met zo'n hub? (gewoon intressevraag)
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Ik denk dat je met google heel veel vindt.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik ben van plan om Versatel ADSL te nemen, daar zit een Arescom modem bij maar die ondersteund maar 1 computer. Nu ben ik dus genoodzaakt om er een Hub bij te kopen omdat ik meerdere Pc's heb. Er zitten in deze pc's al netwerk kaarten (3com 10/100Mbps) en ik vind het zonde om die allemaal te vervangen daarom wil ik niet alles Wireless nemen. Maar voor mijn laptop vind ik dit toch wel fijn omdat ik dan natuurlijk overal in huis kan internetten. Daarom zoek ik dus een Hub die zowel wireless als kabels ondersteund!
Verwijderd
Koop gewoon een hub+ een wireless kaartje voor in je "server pc" en laat ze dan in ad hoc modus communiceren werkt prima.
http://www.draytek.nl/vigor.php?show=2600we
Q4 dit jaar te koop. Maar zelf eens zoeken kan echt geen kwaad. Denk dat deze wel naar ergens anders verhuisd wordt of gesloten wordt.
Q4 dit jaar te koop. Maar zelf eens zoeken kan echt geen kwaad. Denk dat deze wel naar ergens anders verhuisd wordt of gesloten wordt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()