Notebook in Duitsland?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Ik zat is een beetje rond te kijken op zoek naar een mooi notebook. Kom ik er 1 tegen op de duitse mediamarkt site. Een hele goede aanbieding als zeg ik het zelf 8). http://www.mediamarkt.de/neues/spsp_gericom.php . Alleen, heeft iemand ervaring met het bestellen van produkten in duitsland?

thnx.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Het kutte is dat er waarschijnlijk een duits toetsenbord op zit....

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
ja allemaal heel fijn dat al is geweest, helaas voor mij, no acces!......duits toetsenbord? makkelijk op te lossen?

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
tenminste niet op het eerste topic dat jij mij meldde.

toch bedankt.

Verwijderd

MixingMastersM schreef op 19 oktober 2002 @ 21:21:
ja allemaal heel fijn dat al is geweest, helaas voor mij, no acces!......duits toetsenbord? makkelijk op te lossen?
Niet echt... op een duits toetsenbord zijn de Y en de Z omgewisseld en daarnaast komen er extra letters voor als ä, ö, ü, ß, en zijn veel leestekens en sommige tekens boven de cijfers verwisseld.

Zelf koop ik alles in Duitsland, behalve toetsenborden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2002 21:27 . Reden: URL toegevoegd ]

Verwijderd

Ja maar een toetsenbord van een laptop vervang je niet zo maar.
Heb je hier bij Mediamarkt geinformeerd of ze ook dezelfde aanbieding hebben? Zal wel iets duurder zijn aangezien de BTW in duitsland 16% is.

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Toevallig ook iemand aanwezig die weet of de mediamarkten in de verschillende landen 1 rode reclamedraad hebben?

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
ja, heb boekje gehad vandaag toevallig, staat het niet in (staan 2 andere gericoms in :( ), maandag maar ffkes een telefoontje plegen denk.

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek naar ee laptop, watvoor aanbiedingen staan er in dat boekje van de mediamarkt als ik vragen mag?

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
dat mag jij vragen, zie hier;
1) Gericom Webgine force 2440XL CD-RW, p4 2,4 Ghz, 15 inch tft, 256mb ddr, 40Gb, HD, 8x8x24x cd-rewriter met een 8x dvd combo. floppydrive, 32mb ddr ggefocr 4 go Con + tv-out, 16 bit geluid onboard, 10/100 netwerkaansluiting, firewire, 56K modem, software; win xp home NL, power dvd 4.0, Nero burning rom vroo 1799 euro.
2)Gericom Webshox 1820i CD-RW, p4 1.8 Ghz, 14,1 inch tft, 256 mb ddr, 20 Gb hd, 8x8x24x8 cd-rw/dvd, max. 64 mb SiS 650 videokaar, 16 bits geluid, 10/100 netwerkaansluiting, 56K modem, en weer dezelfde softe waren voor 1399 euro.

ajb.

Verwijderd

Niet echt wat je zegt interessant. Kijk eens op www.degreef.nl
Daar zag ik een ASUS L2 serie laptop met een AMD 1600+ voor 1369 EUR

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 21:46:
Niet echt wat je zegt interessant. Kijk eens op www.degreef.nl
Daar zag ik een ASUS L2 serie laptop met een AMD 1600+ voor 1369 EUR
Ja, maar ik ben echt op zoek naar een dikke vette laptop voor onder de 2000 euro. Het merk maakt me niet echt uit, het gaat me er meer om wat erin zit.

Verwijderd

That makes 2 of us :-)
Ik weet niet of er bij jou in de buurt een Lidl zit, maar ik heb gehoord dat ze over 2 weken een leuk ding in de aanbieding hebben. Kijk maar op www.lidl.de, hij is ongeveer gelijk aan deze. Alleen iets duurder waarschijnlijk, a.s. woensdag wordt de prijs bekend gemaakt.

Verwijderd

www.sallandautomatisering.nl
Die heeft ook leuke prijzen.

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 21:54:
That makes 2 of us :-)
Ik weet niet of er bij jou in de buurt een Lidl zit, maar ik heb gehoord dat ze over 2 weken een leuk ding in de aanbieding hebben. Kijk maar op www.lidl.de, hij is ongeveer gelijk aan deze. Alleen iets duurder waarschijnlijk, a.s. woensdag wordt de prijs bekend gemaakt.
Het ziet er idd leuk uit maar ik hakkel toch weer op die vidoekaart. beetje magertjes als je het mij vraag. en sd-ram (so-dimm) is ook geen ddr. Wat vindt jij?

Verwijderd

MixingMastersM schreef op 19 oktober 2002 @ 21:21:
Is ook al eens langsgekomen .
http://gathering.tweakers...iamarkt,duits,toetsenbord
Tegen een meerprijs van ong 25 € ook met normaal toetsenbord te krijgen bij mediamarkt .

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Bestellen in het buitenland is toch echt wel genoeg over te vinden.
Als je goede aanbiedingen zoekt zou ik je ge pricewatch willen aanraden, met 500+ winkels die producten aanbieden zou er toch wel iets tussen moeten staan zou je denken.

psst: www.gericom.com ;) -> Intel® Pentium® 4-M Prozessor 2.0GHz 512MB 40 GB Combo 1,863.00

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.