Toon posts:

[RTCW] fps veel te laag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met het volgende systeem

Duron 950
256 MB SD-RAM
Geforce 4 Ti 4200 64 MB

een veel te lage fps bij Return to Castle Wolfenstein van 15 t/m 90 die constant schommelt en bij veel actie daalt tot ongeveer 25-15, toen ik nog een Geforce 2 MX had, had ik zelfs een hogere fps :( Bij spellen als MoH:AA en BF1942 merk ik heel veel verschil (loopt veel beter) maar bij RTCW is het er alleen maar minder op geworden.

Ik heb het trouwens vandaag geinstalleerd en toen heeft een vriend van me zijn config gebruikt op mijn PC, allerlei tweaks om een hogere fps e.d. te krijgen maar nog steeds een lage k*t fps :(

Daarvoor had ik hem nog niet 'clean' gespeeld, maar ik heb alles daarna op default gezet... dus misschien dat die config dingen veranderd heeft die niet meer hersteld kunnen worden?

Verwijderd

ik snap ook niet waarom je een GF4 ti4200 gekocht hebt want je processor is een dikke bottleneck kortom geld verspilling :)

[ontopic]

• Staat Vsync uit?
• Staat Anti alliasing uit?

[/ontopic]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 21:14:
ik snap ook niet waarom je een GF4 ti4200 gekocht hebt want je processor is een dikke bottleneck kortom geld verspilling :)

[ontopic]

• Staat Vsync uit?
• Staat Anti alliasing uit?

[/ontopic]
heb hem ook gekregen :D

maar kijk nu even naar die dingen...

Verwijderd

Je Proscessor is dikke bottleneck idd, verder kan je Sky textures uitzetten.
Verbindings type op isdn zetten. Succ6

Btw: weinig zin

Verwijderd

Hmmmmmm kzal eens even voor je kijken... kan nu wat posten of misschien ook morgen .. kga namelijk uit.

Verwijderd

Heb je de nieuwste drivers al eens geprobeert en gekeken of er patche's zijn?
Pagina: 1