Ik ben momenteel bezig met het samenstellen van een computer, heb een aantal vraagjes:
Ik dacht (
)aan:
AMD 2400+
Asus a7v8x of msi kt4 ultra
512 mb 3200 ddr corsair cas2
2 maal Western Digital 800 jb op RAID
nVidia ti 4200; dan de ASUS V8420 Deluxe of Point-of-View GeForce 4 Ti 4200 XP
dat wel de belangrijkste dingen om op te noemen..
Iemand die mij kan vertellen uit ervaring of gewoon omdat ie slim is (ehhhh
)
Welk moederbord is er beter?
Welke videokaart is beter? met het oog op overklokken las ik een test op www.hardware.info (goede review trouwens voor de geinteresseerden), ze zeggen dat de poit of view beste over te klokken is, maar raden toch de asus kaart aan, IEMAND SUGGESTIES... of een reden waarom ik gewoon beter een goedkope versie van ti4400 of ti46oo kan nemen? Deze ti4200 liggen zo rond 250 euro.
P.S. als ik dan toch aan het vragen ben.. als ik op die amd proc. nou een volcano 7+ gooi, is die dan goed over te klokken? Of iemand die zowieso tips heeft om een snelle bak te maken met een budget van ca 1700 euro waar alles in moet, ook scherm cd-r/dvd/kast/ ALL! Red het net als ik via internet bestel, maar misschien iemand met tips! dank dank dank enzzzzz....
Ik dacht (
AMD 2400+
Asus a7v8x of msi kt4 ultra
512 mb 3200 ddr corsair cas2
2 maal Western Digital 800 jb op RAID
nVidia ti 4200; dan de ASUS V8420 Deluxe of Point-of-View GeForce 4 Ti 4200 XP
dat wel de belangrijkste dingen om op te noemen..
Iemand die mij kan vertellen uit ervaring of gewoon omdat ie slim is (ehhhh
Welk moederbord is er beter?
Welke videokaart is beter? met het oog op overklokken las ik een test op www.hardware.info (goede review trouwens voor de geinteresseerden), ze zeggen dat de poit of view beste over te klokken is, maar raden toch de asus kaart aan, IEMAND SUGGESTIES... of een reden waarom ik gewoon beter een goedkope versie van ti4400 of ti46oo kan nemen? Deze ti4200 liggen zo rond 250 euro.
P.S. als ik dan toch aan het vragen ben.. als ik op die amd proc. nou een volcano 7+ gooi, is die dan goed over te klokken? Of iemand die zowieso tips heeft om een snelle bak te maken met een budget van ca 1700 euro waar alles in moet, ook scherm cd-r/dvd/kast/ ALL! Red het net als ik via internet bestel, maar misschien iemand met tips! dank dank dank enzzzzz....