Toon posts:

Foto Album maken

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma nodig waarmee ik een map met meerderen mappen erin gelijk kan bewerken en in een pagina kan zetten. Bijvoorbeeld bij iedere foto in de rechterhoek mijn logo, en dan moet het programma'tje alle foto's weer onderverdelen in mappen, met de zelfde naam als ze al hadden, en dan op een pagina zetten.....snap? :+

Ik heb wel zo'n programma's gezien, maar die moest je 1 voor 1 het mapje aanklikken en dan bewerken enz.

Wie ken mij helpen?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Misschien dat hier wat voor je bij staat:
http://directory.google.c.../Indexing_and_Publishing/

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Topicstarter
misschien wat ik ben vergeten, er moet dus een pagina kome, bijvoorbeeld foto.hml
en op foto.html moet je kunnen kiezen uit albums(mappen), dan kies je bijvoorbeeld blabla.html en dan krijg je daar tumbenails te zien van alle foto die in die map staan, en die zijn ook nog aanklikbaar.

Verwijderd

misschien is dit wat:
veel foto's mooi tonen :)

google is ook geweldig trouwens ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:41

Floor-is

5.2

Hmmmjah, zoeken schijnt moeilijk te zijn vandaag.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.