[cs] Ping probleem

Pagina: 1
Acties:

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51
Ik heb vanmiddag cs opnieuw geinstalled omdat ik het perongeluk had verwijderd, maar nu heb ik het probleem dat ik steeds 100 choke heb en een ping van rond de 150.

Normaal is dit 0 choke en een ping van 40.

De instellingen zijn precies het zelfde en is er niks anders.

mijn os is win98se

Verwijderd

CTRL+ALT+DEL, zo moet je alles afsluiten, behalve explorer. Zodoende moet je ping beter worden. En check of je een of ander share/download programma aan heb... en als je achter een router/netwerk zit check of die zitten te downen/uppen. :?

Verwijderd

denk niet dat het aan je cs ligt, denk dat je probleem meer bij je internet connectie moet zoeken...

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
kan cl_updaterate en cl_cmdrate waarde's veranderen, wellicht helpt dit

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Kijk eens wat zo'n hoeveelheid netwerkverkeer genereert. Ook wil het wel eens helpen de prioriteit van de netwerkverbinding wat te verhogen...
Ik neem aan dat je in ieder geval de goede sound en video drivers installed hebt? (Zodat je geen resource hoggende probs hebt?)

Geef gerust wat meer info. Type internetverbinding, specs PC...

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Win98Se is naar mijn ervaring de beste OS voor Counter-Strike.

Firewall proberen ??

Verwijderd

cl_updaterate 60
cl_cmdrate 40
rate 21000

in console typen..

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
ik zou gewoon 101,101,25000 proberen, als je con het niet aankan steeds wat stapjes lager, maar rate iig op 25000.

dunno

Verwijderd

Rofl... de sv_maxrate staat op bijna alle servers op 9999 dus 25000 heeft geen nut...

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook ongeveer;
Ik speelde voorheen altijd op OpenGL mode, dit ging perfect, in een keer stond m'n video mode bij CS op DirectX mode, opzich geen probleem maar dan is mijn ping +1000!
Als ik hem weer op OpenGL krijg ik een fout melding dat OpenGL niet is ondersteund door mijn video kaart, wat voorheen dus wel zo was (standaart onboard SiS730 chipset, 64mb shared). Ik kan nu alleen CS op Software mode spelen, wat heel lelijk is.

Ik heb een AMD Atholon 1700+
256mb sdram Intern Geheugen.
64 mb shared video geugen, SiS730 chipset, onboard.
Ik draai Win2k met alle updates.

Ik heb DirectX al opnieuw geinstalleerd, de drivers van SiS geupdate, CS opnieuw geinstalleerd.
cl_updaterate 60
cl_cmdrate 40
rate 21000

in console typen..
Werkte ook niet.
Iemand nog andere ideeen? Ik wil niet formateren en opnieuw installeren.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02 20:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik had ook zoiets. Bij alle servers ( op 1tje na ) een ping van over de 150 met Xs4all adsl basic. Normaal zat ik rond de 40 ofzo.

Ik heb toen de retail versie van Counter-Strike eraf gehaald en Half Life geïnstalleerd. Toen de mod gedownload en er ook opgezet. Nu werkt het zootje weer. ( ik heb Half Life Generations. 3 keys :) )

specs

Verwijderd

Ok dan probeer ik dat even, heb namelijk ook Generations pack! :) die is supers!

Verwijderd

Ik heb nu dus de Mod gedowd en nog steets het zelfde probleem...
Ik kan alleen een beetje spelen op software mode, openGL werkt nog steets niet en bij DirectX is mijn ping boven de 1000! iemand nog andere ideeen?
Pagina: 1