Toon posts:

Unex Router ISO50e serie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Owk ik vraag het even anders,

Ik heb genoeg zooi gelezen vvoor zover ik weet en wat ik uitgevoerd hebt werkt gewoon weg niet, theoritisch is het configgen/portmappen van mn router blijkbaar niet te doen.

Heeft er iemand toevallig ook een Unex router uit de ISO50e series? Zo ja?
Hoe heb jij hem geportmapped en geconfigd en wara het wel werkt?? Plz tell me how dan, ik sta op het punt een softwarematige router te regelen maar heb liever mn unex aan de praat. Kheb veel hulp gehad maar heeft tot nu toe helaas niet geholpen. Hoop dat iemand me kan helpen.

8)7 |:( :(

Verwijderd

heb je al wel de laatste firmware gedownload???
ISO50e_v2.02.SIG van http://www.unex.com.tw/
ik heb zelf de ISO50p, maar ben nog niet bezig geweest
met het poortmappings gedoe...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm gelijk eff proberen ben bang dat het niet echt zal helpen maar het is zeker het proberen waard ga meteen eff doen.

Verwijderd

en...??? ben je alweer in de lucht en is het probleem nu op te lossen???

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat je het eff vraagt, gelukkig goede update te pakken, zie nieuwe interface enzo en jah zoals je ziet ben ik weer in de lucht. Alleen mijn probleem is nog niet opgelost. De update heeft wel een speciale optie voor het forwarden van game poorten en dergelijk maar ook deze is nog niet helemaal duidelijk kan nergens ip's opgeven. Krijg in linux weer zelfde dezelfde fout als voorheen met CS dedicated server draaien, hij weer dat er iets niet goed is in UDP en poort. Ik klooi nog eff verder aangezien er een paar nieuwe opties bijzitten in die firmwere upgrade. Maar denk dat het niet echt zal helpen alhoewel ik wel meer hoop heb dan de vorige keer, als het werkt laat ik het weten. Trouwens goede tip voor htet updaten had er niet aangedacht aangezien ik dacht dat mijn versie nog up to date was. Ben benieuwd of ik hier verder mee kom.

Verwijderd

Topicstarter
Portmappen is helaas niet gelukt blijkbaar kan dat simpelweg niet of werkt het gewoon niet. Maar DMZ werkt wel draait nu perfect zowwel FTP als CS dedicated. :)

Verwijderd

ja.. die nieuwe update ziet er totaal anders uit... ik was allang blij dat het delen van internet het weer deed... voor de rest heb ik me er nog niet in verdiept... maar wie weet kom ik ook ooit jouwn probleem tegen.. maar waarom stuur je geen e-mail naar Support@unex-tech.com?

Verwijderd

Topicstarter
jah dat ga ik binnenkoert ook doen, dat ishare deed dat wist ik wel ik bedoel daar heb ik een router voor gekocht. Was ook blij dat i ehet deed hehe. Maar goed portmappen moet kunnen alleen staat dus niet duidelijk hoe ga wel eff mailen met die gasten wil weten hoe dat werkt. Wat ik nu heb werkt wel maar is vrij open he zet je beetje veel poorten los ga liever portmappen :) Zal dr eff achteraangaan, laat je weten of er iets gunstigs uitkomt misschien dat jij er later ook iets aan hebt ;)
Pagina: 1