Toon posts:

[kazaa-lite] adsl-verbinding wordt verbroken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het liefst ben ik constant online...
maar als ik kazaa actief heb en ik na een tijdje terugkom bij m'n pc dan is de verbinding verbroken :(
opniew inbellen lukt dan niet en de enige oplossing is reboot!
is dit een bekend verschijnsel van kazaa lite 2? had voorheen geen verbindingsprobs

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:35
dreezz schreef op 19 oktober 2002 @ 19:56:
opniew=opnieuw

ik gebruik overigens de NL versie
Daar heb je een edit knop voor ...
Dat icoontje met dat blaadje en dat potloodje.

En het is misschien een idee om wat meer info te geven.

-

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 19:43
probeer de edit eens
tweak anders je modem, ben je meteen van dat inbel gezeik af

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
edit, nooit gezien 8)7

meer info...
adsl usb modem
win xp home nl, sp1
normaal gesproken 1 x inbellen en rest vd dag online
met outlook express, mozilla, ie6, direct connect en winmx heb ik geen problemen

zie in kazaa lite 2 nl geen verbindingsopties die 't em zouden kunnen doen, toch ben ik er vrijwel zeker van dat kazaa de boosdoener is.

nog meer info nodig?

Verwijderd

Ik heb dat ook gehad,probeer de Engelse versie eens,bij mij was het probleem toen verholpen :)
De search engine werkte ook niet echt lekker met de NL versie.
Hij staat bij mij ook 24/7 aan en het werkt perfect nu!

Verwijderd

Topicstarter
ik ga de engelse versie er maar opzetten. had inderdaad ook problemen (=bekend) met browsen van user files.
wie weet lost dat ook mijn connectieprobleem op.
'k laat wel weten of het heeft geholpen, thanx _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
bijna 2 uur online, met de engelse versie van kazaa 2 lite :)
dit lijkt de 'oplossing' te zijn. en bijkomend voordeel is dus dat 'find more from same user' ook werkt :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Moraal: de Nederlandse versie van kazaa lite is soms/vaak/altijd(vul zelf maar in) brak.

Gebruik aub de edit knop!!! (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif)

Verwijderd

Topicstarter
da's de 3e reactie mbt de edit-knop! inmiddels is het best duidelijk :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:00

AMDFreak

Intel is zo..

AChja.. je begint het al te leren ofnie? :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
helaas...
kazaa lite engelse versie heeft de oplossing niet gebracht. na enkele uren online wordt toch weer de verbinding verbroken. op zich niet zo'n probleem, vervelend is dat ik moet rebooten omdat ik niet opnieuw in kan bellen. is er een manier om te achterhalen welk programma de verbinding verbreekt en waarom?

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 22:24

Ivion

Mame Chishiki

Ik had verbinding-verbreek probleem ook, maar dan met een ADSL Ethernet Modem (Alcatel SpeedTouch Home). Nadat ik hem had gepatched (dus dat ie een pro werd) en ik hem via SIP-spoof ging laten lopen was het probleem verholpen. Ik hoop dat je hier iets mee kan. :)

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een alcatel speedtoch USB, daar kan ik dus niets mee?
als ik nu maar niet hoefde te rebooten, dan vond ik het niet zo'n punt (nu dus wel :( )

Verwijderd

Ik wil hier graag op inhaken. Volgens mij zag ik namelijk dat hier onlangs weer op gereageerd was. Ik heb precies hetzelfde probleem. Aangezien ik voornamelijk in de nachten download, vind ik het een ramp om de volgende ochtend steeds een dode verbinding aan te treffen. Ten eerste schieten mijn downloads voor geen meter meer op en ten tweede gaat dat herstarten op den duur ook aardig vervelen. Het zou nogal opluchtend werken wanneer iemand daar een oplossing voor weet. Op de site van xs4all kon ik hier niets over vinden. Iemand meer??
:*)
Pagina: 1