Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Misschien bedrading in de pc die tegen elkaar aan lopen en rest-stroom afgeven, of een aarding probleem? --> heb ik met mijn tv-out icm een ongeaarde pc; ruis in het beeld behalve als ik de kabel tegen de verwarming aanhang.
Ik heb zowel stekkertje van boxen als stekkertje naar stereo toe er al een keer goed opnieuw ingedaan.
Kabels in mijn pc lopen inderdaad tegen elkaar aan, en PC is ongeaard, kzal er es naar kijken, kast staat toch open.
Kabels in mijn pc lopen inderdaad tegen elkaar aan, en PC is ongeaard, kzal er es naar kijken, kast staat toch open.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Nee want dan zouden draad naar mijn stereo en draad naar mijn boxen allebei een breuk moeten hebben.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:53:
Andere draad proberen misschien zit er een breuk in.
probeer eens andere drivers.....
ik heb ook zoiets soms hoor ik ook een pieptoon als ik door explorer zit te bladeren.
door muziek heb ik het niet, of ik merk het misschien niet.
bedrading is onzin want dan zou die het constant moeten doen.
ik heb ook zoiets soms hoor ik ook een pieptoon als ik door explorer zit te bladeren.
door muziek heb ik het niet, of ik merk het misschien niet.
bedrading is onzin want dan zou die het constant moeten doen.
Pagina: 1