Doom 2 coop: maps?

Pagina: 1
Acties:

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 02:08

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Haai allemaal! een paar jaar geleden heb ik met een vriend heel Doom 2 en een hoop conversions helemaal co-op doorgespeeld met Doom legacy (wat iedereen zou moeten doen - het kickt Quake3 en UT hard :)). Nu hou ik binnenkort een LAN waar we met zijn allen natuurlijk weer een Doom server op gaan zetten (zie ook topic [rml][ lan] Welke Doom Port voor tcp/ip?[/rml]).

Maar zin in diezelfde levels hebben we natuurlijk niet! Weet iemand nog onwijs goede (co-op/single player) total conversions of maps voor Doom I/II? Eternal Doom en alle anderen van Team TNT hebben we natuurlijk al gehad (icarus was ook smullen), maar voor de rest... Alle suggesties zijn welkom!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 21:59

Blauw

De Schreeuw

Wauw, dat dat nog gespeeld wordt zeg! Doom online :)

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
hehe... Dont mess with da original :) Doom is op meerdere punten beter dan Quake en UT... Helaas ook op een aantal punten slechter maar door recente ports als DoomGL en Doomlegacy GL ziet zelfs Doom er onwijs mooi uit!

Verwijderd

jDoom is ook erg mooi (www.doomsdayhq.com)

Misschien dat je op www.doomworld.com leuke maps kan vinden :)

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
heb ik gezocht, en ook een aantal gevonden... Maar misschien weten mensen nog de echte die-hard maps? want voordat je er achter bent of een wad daadwerkelijk goed is moet je hem helemaal rondspelen, en daarvoor is er iets te veel bagger verkrijgbaar...