Toon posts:

TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een breedbeeld gaan kopen en daar via tv-out mijn beeld op kunnen laten zien. Maar de vraag is of ik dit altijd kan doen en mijn monitor verkopen of is dit bij bijv. spellen heel erg slechte kwaliteit? Want de meeste die ik gezien heb waren neit echt van goede kwaliteit. Of zijn er speciale tv's daarvoor? (afgezien van plasma schermen ofzo ;) )

Bedankt!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29

PoweRoy

funky!

zie faq |:(

[This space is for rent]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

De grote tv-out FAQ
Hangt net van je videokaart af, welk soort TV-Out-chip er op zit, maar dat staat allemaal in de FAQ. Maar volgens mij krijg je op TV nooit zo'n hoge resolutie als op de PC.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zou ik niet doen.. tekst (in bijv. word of internet) is gewoon niet te lezen..

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
Is inderdaad een vraag die je ofwel in de FAQ kunt vinden ofwel mbv de search. TV-Out is leuk voor films en daar houd het mee op.

-

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Counter-Strike op tv-out is anders ook best wel cool :P
En wat te denken van No-Limits (Rollercoaster Simulator in 1st person) :D

Omelette du fromage!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:52
Ik denk dat de beeldkwaliteit sterk afhangt van je videokaart. Je moet echter niet verwachten dat je het beeld wat je op je monitor krijgt ook op je tv kan krijgen. Dus monitor weggooien en alleen de tv gebruiken zou ik echt niet doen. Ik denk dat dat ook niet prettig zal zijn voor de medebewoners (als die er zijn) ;)

Verwijderd

De grote tv-out FAQ

en gebruik de search aub. Lees deze ook eens door : * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.