Toon posts:

[Nero] steeds foutmeldingen bij het branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen cdrewriter 20x10x40. het probleem is dat ik steeds foutmeldingen krijg bij het branden. namelijk deze 3: 1-medium speed error 2-could not perform endtrack 3-session fixation error

ik weet niet of het aan de instellingen ligt of de rewriter zelf, maar ik word er helemaal gek van })

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-03 16:26

lytjepole

Schier?

probeer es te branden met alle powersave opties uit

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verzin in het vervolg een wat pakkendere titel.. "nero" zegt zooo weinig over de inhoud van de topic, maar meer over inhoud van jouzelf.. :/ Zie de FAQ Forumgedrag voor details.

Verwijderd

Topicstarter
waar staan die powersaves dan?????

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:53
Krijg je die foutmeldingen bij het branden vanuit de harde-schijf of bij 1-op-1 copy's?? Heb je geprobeerd om een andere programma te gebruiken? Wat zijn je systeemspecs?

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Brander brak? Brand is op lagere snelheden, zet justlink eens uit, heb je jammer genoeg geen bufferunderrun protectie. Probeer dit soort dingen is op een rw, anders kost het je ook zoveel cd's :+

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk bij beide. maar ik heb nu Justlink uitgezet en finalize cd aangevinkt en nou doet ie het wel..... was dat het probleem?????

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:53
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 20:55:
eigenlijk bij beide. maar ik heb nu Justlink uitgezet en finalize cd aangevinkt en nou doet ie het wel..... was dat het probleem?????
Als het nu normaal werkt blijbkaar wel ;)

Anders kun je ff proberen om de firmware van je cd-writer te updaten, kan nog weleens helpen...

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Hi-Sintar schreef op 19 oktober 2002 @ 21:06:
[...]

Als het nu normaal werkt blijbkaar wel ;)

Anders kun je ff proberen om de firmware van je cd-writer te updaten, kan nog weleens helpen...
Precies, dat zou ik even doen, zorg wel dat je de goeie firmware hebt! Zonde als jij je brander verneukt! :'(

Verder weet ik het probleem ook niet, heb je nog garantie op dat ding?? Zoja, nieuwe halen!

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-03 16:26

lytjepole

Schier?

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 20:30:
waar staan die powersaves dan?????
ik bedoelde de screensaver hd-shutdown ed

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

Pagina: 1