I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
GoT = geen aanbod forum
[ Voor 0% gewijzigd door LopeZ op 20-10-2002 16:09 ]
/dev/null
Verwijderd
www.hp-expo.com/nl/dut/products/inkjet/1220C.html?id=294
In de pricewatch vanaf 369 euro:
pricewatch: HP DeskJet 1220C
Inkt cartridges:
http://www.inkclub.com/pr...e=hp&modell=DeskJet+1220C
Misschien heb je hier wat aan, ik heb hem zelf niet maar ik heb hem wel gezien bij iemand
EDIT:
Nog een Epson printer die redelijk goedkoop is (bij andere A3 printers zit je al gauw op een paar duizend euro).
www.epson.nl/product/printer/styph1290
In de pricewatch vanaf 479 euro:
pricewatch: Epson Stylus Photo 1290S
Ik wilde eerst de 6300 van canon maar die is vrijwel niet te krijgen.
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
daar zal heus wel wat staan denk ik
/edit
of je kijkt ff @ marktplaats.nl
Verwijderd
Ja en ben je van plan veel foros af te drukken dat je 6 kleurenafdrukken wilt hebben of print je veel logos in 1 kleur, zodat het gebruik van losse kleuren patronen zich loont(bij fotos zullen ze bijna tegelijk op gaan en is het dus duurder)wcduck schreef op 21 oktober 2002 @ 21:45:
Bedankt voor de reply. Die hp gaat het niet worden: deze heeft 1 kleurencardrige. De epson heeft er 6. Deze is echter weer belachelijk duur. Blijft een moeilijke keuze.
1220 van HP werkt met 78 kleur, te verkrijgen in 19 en 38 ml, en 45 zwart te verkrijgen in 21 en 42ml (38 en 42 zijn dus groter dan die van de concurrentie)
Perfecte printer, heb er zelf de voorgangers, de 1120 en1125 staan.
Wat betreft die cartridges, hij heeft er idd 2 (zwart en kleur), wij gebruiken hem best veel en ze gaan best lang mee.
Verwijderd
toen hebben ze maar hp's gekocht (vraag me niet welk type) en die dingen doen het perfect
De tweedehandsmarkt moet je sowieso niet vergeten, er zijn heel veel bedrijven die die dingen er na 3 jaar uitgooien, en dat zijn vaak hele goeie printers.
Verwijderd
Ik print er veel foto's mee en dat gaat OK.
Daarnaast nog tekst en lijntekeningen, ook niets te klagen (totdat ik straks een keer inkt moet gaan bijvullen....)
Ik ben er tevreden over.
Verwijderd
Waarom gaat je dat teveel kosten (vroeg ik me eerder al af) print je voornamelijk logos in 1 kleur of zo? het is namelijk al eens eerder door gebruikers gemeld dat zelfs met losse carts, ze toch bijna gelijk op zijn en je dan juist op hogere kosten uitkomt, A omdat 6X een kleine cart(hoeveel ml in de Canon 9000?) relatief duurder is dan 2X een grotewcduck schreef op 23 oktober 2002 @ 09:51:
Die HP heeft toch geen seperate inkttanks? Dat gaat me teveel kosten. Ik heb nu de Epson 9000 S op het oog. Iemand ervaring mee?
Bij foto afdrukken op A4 zal het echt geen 10 paginas/afdrukken schelen