Dit is niet bedoeld als sitecheck ofzo.
Ik heb voor een kennis bij mij in de straat een kleine website gemaakt voor zijn winkel.
Hij bedrukt t-shirts tassen muispads enz enz enz.
Normaal gezien doet hij de verkoop op countrybeurzen, hondenshows enzo, maar hij wilde het ook es proberen op internet.
Ik heb voor de site het technische gedeelte gemaakt.
dwz.
Het winkelmandjes systeem
Het mailen van de inhoud van het mandje
Een compleet onderhoudsysteem, waarin ie de verschillende plaatjes aan de goede prijzen en produkten kan hangen.
Ook kan ie de verschillende evenementen zelf toevoegen enzo.
En daarbij heb ik ongeveer 300 plaatjes ingescand voor de site.
Eigenlijk is het dus mogelijk voor hem om die hele site zelf te onderhouden zonder mijn hulp van nu af.
http://www.trtexstyling.nl
Ik heb niets gedaan qua design (knoppen, top banner)
Helaas ben ik niet zo slim geweest om het aantal uren bij te houden die ik eraan besteed heb.
Daar ligt dus het probleem, wat kan ik ervoor vragen?
alvast bedankt
(ps. ik wil m niet arm factureren ofzow, het moet dus een redelijk vriendenprijsje zijn)
Mail schattingen naar zoepnek(a)hotmail.com.
Als dit niet kan of in het verkeerde forum staat, i r sorry
Ik heb voor een kennis bij mij in de straat een kleine website gemaakt voor zijn winkel.
Hij bedrukt t-shirts tassen muispads enz enz enz.
Normaal gezien doet hij de verkoop op countrybeurzen, hondenshows enzo, maar hij wilde het ook es proberen op internet.
Ik heb voor de site het technische gedeelte gemaakt.
dwz.
Het winkelmandjes systeem
Het mailen van de inhoud van het mandje
Een compleet onderhoudsysteem, waarin ie de verschillende plaatjes aan de goede prijzen en produkten kan hangen.
Ook kan ie de verschillende evenementen zelf toevoegen enzo.
En daarbij heb ik ongeveer 300 plaatjes ingescand voor de site.
Eigenlijk is het dus mogelijk voor hem om die hele site zelf te onderhouden zonder mijn hulp van nu af.
http://www.trtexstyling.nl
Ik heb niets gedaan qua design (knoppen, top banner)
Helaas ben ik niet zo slim geweest om het aantal uren bij te houden die ik eraan besteed heb.
Daar ligt dus het probleem, wat kan ik ervoor vragen?
alvast bedankt
(ps. ik wil m niet arm factureren ofzow, het moet dus een redelijk vriendenprijsje zijn)
Mail schattingen naar zoepnek(a)hotmail.com.
Als dit niet kan of in het verkeerde forum staat, i r sorry