Detonator 40.72 Beta

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Is er al iets bekend over deze Driver?

Ik wil namelijk de Twinview optie in mijn Advanced instellingen van mijn Videokaart zien.

Want ik heb een GF3 en ik wil daarmee proberen een tweede monitor op mijn DVI uitgang aan te sluiten.

En ik heb op de Nvidia site gelezen, dat deze driver dat ondersteund.

Maar aangezien mijn Video kaart momenteel superstabiel is, ben ik bang zodra ik de nieuwe driver installeer, dat mijn systeem onstabiel gaat worden, aangezien deze driver een BETA is.

Hulp gevraagd c.q info.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ehm, der is een speciaal 40.71/40.72 topic :D
bij mij werktie wel ok (afgezien van refreshrate problemen) maar volgend mij is mn tvout kapot :( (heeft er niets mee temaken, met die driver, maarja )

maar, dus, die driver werkt bij de meeste mensen zonder problemen en levert bijna nergens instabiliteit op.

Verder issie beswel snel (ook met texture sharpening aan)(en volgens mij stond dat echt in 30.82 NIET aan :) (deut2k3demobenchmark liegt toch niet ? :) ))

maar als je je tvout wil usen voor films en dergelijken dan zal je op een probleem stuiten, die dingen worden niet weergegeven --> oplossing tv-tool (vind ik neit zo'n denderend progje, maarja:) )

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
ik heb de search gebruikt, maar ik kon helaas niet vinden met de trefwoorden 40.72 of detonator.

Heb jij toevallig een linkie?

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:34

Kristof

is een Belgisch product

zie de meuktracker
meuk: nVidia Detonator 40.72
hierbij staan de reacties al

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Op mijn systeem loopt ie perfect , geen problemen.
Wat die beta-status van die drivers betreft , daar zou ik me niet druk over maken.
90% van de drivers zijn beta

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

HENNEP schreef op 19 oktober 2002 @ 18:57:
ik heb de search gebruikt, maar ik kon helaas niet vinden met de trefwoorden 40.72 of detonator.

Gewoon naar de topiclijst gaan van Videoplanken & Beeldkanonnen, aantal topics van de afgelopen maand laten zien, vervolgens op Ctrl-F rammen en dan zoeken op (40.)72 :).

[rml][ nVidia] Official Beta 40.71/40.72[/rml]

Verwijderd

HENNEP schreef op 19 oktober 2002 @ 18:57:

Blader wat pagina's van deze sectie door..

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ik geloof dat deze vooral over de 40.41 gaat, nja, op t begin zeker

Alone at last
Just nostalgia and I

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

oh, je hebt t al veranderd :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Hey denken jullie toevallig dat het op mijn GF3 het goed zal werken? Ik heb namelijk momenteel de 29.42 driver van nvidia op mijn comp staan.

Verwijderd

HENNEP schreef op 19 oktober 2002 @ 19:04:
Hey denken jullie toevallig dat het op mijn GF3 het goed zal werken? Ik heb namelijk momenteel de 29.42 driver van nvidia op mijn comp staan.
Werkt op elke geforce goed :)

Verwijderd

ik vind 40.42 wel klote lopen ik kreeg 20 fps loss bij alle spellen :S
dus ik ben weer terug bij 29.90 ;)

woei :p

edit:
kheb een geforce 3 ti200

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
OH MIJN GOD!!!

Ik haalde eerst 7930 punten met mijn 29.42 driver en nu heb ik de nieuwe driver geinstalleerd en ik haal nu GVD in 3dmark 2001 SE 8346 Punten!!!!

WOOHOOO!!!! :D

Trouwens, weet iemand hoe ik die optie in mijn beeldinstellingen van dual monitor kan inschakelen?

Ik heb een DVI uitgang, en ik moet 'm toch wel kunnen gebruiken.

Ik heb wel eens de optie gezien, dat ik bij de monitor een tweede monitor kan inschakelen, en mijn Desktop daarop kan uitbreiden.

Enig idee?

Verwijderd

[rml][ nVidia] Official Beta 40.71/40.72[/rml] dus, en voor die laatste vraag kun je overigens OOK heel goed de search gebruiken hoor....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.