Toon posts:

Geen 100% processor belasting.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Koeienhouders,

Als ik dat koetje opstart dan start hij gewoon en begint hij te grazen alleen heel langzaam.... De processor belasting is dan ook 0%-10% Weet iemand wat ik fout heb gedaan???

Mijn .ini<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[parameters]
id=sheijtel@dds.nl

[misc]
project-priority=DES=0,CSC=0,OGR=0,RC5

[logging]
log-file=test
log-file-type=restart

[rc5]
randomprefix=225
preferred-blocksize=33[/quote]bvd, Steven

Verwijderd

Heb je een multimedia keyboard ? Of heb je misschien iets vergelijkbaars dat een proggie installerd?

Je moet eens ctrl-alt-del doen en dan 1 voor 1 alle taken (behalve dnetc en explorer dus) beeindigen. Kijk maar eens of ie dan wel harder gaat lopen.

Ik neem hierbij aan dat je Win9x/WinME hebt. Als dat niet zo is moet je maar ff posten welk os je draait.

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
[flauwegrappen modus on]
Je ID staat verkeerd. Er moet staan: rc5dpc@hotmail.com;);)
[flauwegrappen modus off]

Verwijderd

Topicstarter
LOL,

Maar bedankt Grote_Smurf, dd is mijn Multimedia Keyboard de schuldige...

Maar ehh, ken ik dat ook fixen???

Groet, Steven

Verwijderd

dat wil ik ook graag weten want iemand op mun werk vond het nodig om zo'n ms mm toetsenbord eraan te hangen; maar dat mag natuurlijk niet ten koste gaan van graaskracht

Verwijderd

Topicstarter
Heb ff lopen klote; het werkt wel als je je koetje pas start als Touch Manager gestart is, dus Touch Manager moet je zo snel mogelijk starten... Misschien kan je hem als Service laten draaien....

Ik ga nu ff proberen en wat kloten, resultaten volgen...

[edit]
Als je Touch Manager als Service draait heb je hetzelfde probleem. :(
[edit]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Logitech I-touch geeft anders geen problemen met koetje :)

Intentionally left blank

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:32
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 19:09 schreef crisp het volgende:
Logitech I-touch geeft anders geen problemen met koetje :)[/quote]Misschien heb je dat niet door! ;)

Verwijderd

Topicstarter
De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is de koe handmatig opstarten na booten; om een of andere vage reden doet hij het dan wel...

Wie heeft iets beters?

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46
Whoops, niet goed gekeken, never mind.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:41

Tourniquet

Hiya, fellas!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 10:49 schreef Templer het volgende:
[flauwegrappen modus on]
Je ID staat verkeerd. Er moet staan: rc5dpc@hotmail.com;);)
[flauwegrappen modus off][/quote]Oh! Dan staat die van mij ook verkeerd, zal heb gelijk ff veranderen!!! :) :) :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1