Com-poort weg of kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:29
Ik heb een com-poort(jaah) maar hij werkt niet, ik heb em al meerdere malen porberen toe te voegen in de device manager maar hij kan em niet starten zegt ie.Ik iwl namelijk mijn werkende ir ontvanger erop zetten en zo de bass en nog wat andere dingen regelen met een AB.Wie kan mij helpen.

P.S. dep rinterpoort is al bezet met een printer, en er zit 1 netwerk-kaart in mijn computer en ik draai windows XP en ik had dit probleem niet in win 98 SE(maar ik vind Se minder fijn dan XP, dus ik wissel niet om)

bedankt alvast ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

bedoel je dat je een los seriele poort kaartje hebt?
Of werkt 1 (2) van de seriele (COM)-poorten van het moederboard niet?

• Venxir
van mijn moederbord werkt hij niet.Ik krijg het niet voor elkaar om op te lossen nog.ik weet dat hij niet stuk is want in win 98 SE werkt hij wel

Verwijderd

zit ie misschien op een viruele poort ipv de com 1 of 2.... Sommige software kan niet overweg met een virtuele poort (zoals mijn hartslagmeter van Polar)

Verwijderd

Wat voor mobo heb je??Want daar kan 't ook aan liggen. Heb ik namelijk ook gehad met windows 2000/xp, toen had ik een biosupdate gedaan, en toen werkte hij perfekt.

• Venxir
al opgelost, hij was verborgen door XP ofso heb even regiter aangepast en voila! :D

Pagina: 1