Spraak communicatie prog gezocht

Pagina: 1
Acties:

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 17:15
Omdat dit topic (Communicatie programma gezocht), denk ik vanwege de vage formulering werd gesloten probeer ik het nog een keertje met een iets duidelijkere formulering.

Ik zoek samen met RoelsRoels een programma waarmee wij voice kunnen doen over internet. Voorheen deden we dit met msn, echter nu zitten we allebei achter nat en werkt deze functionaliteit niet meer. File transfer lukt wel achter nat, voice en beeld helaas niet.

Programma's die we al hebben geprobeert zijn:

PC-Telephone
Netmeeting
Roger Wilco
MSN uiteraard
MS Sidewinder nog iets

Met al deze programma's lukt het niet, daarnaast werken ze ook niet echt lekker gebruikersvriendelijk. Er moeten meer mensen zijn die spraak doen over internet met vrienden, welke programma gebruik je en werkt achter NAT?

• nicemister
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05-2023

nicemister

Just b Nice

Yahoo messenger misschien...

Sunny day

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Buzzman schreef op 19 oktober 2002 @ 17:34:
Al die programma's werken via NAT. En anders heb je het niet goed geconfigureerd, ga dat eerst maar eens uitzoeken.

Heb je dat al gedaan?
Het is namelijk best mogelijk die voice dingen aan de praat te krijgen.

Verwijderd

moet je WinXPplus ff installeren.... zit zoiets bij d8 ik

• camiels
Heb die winxp plus liggen, daar ga ik morgen wel eens naar kijken, ga ook even kijken of er in yahoo messenger dit soort opties zitten

• camiels
Volgens deze link (http://help.yahoo.com/help/us/mesg/voice/voice-03.html) gaat voice op Yahoo Messenger niet werken

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11
Ik gebruik gewoon teamspeak (www.teamspeak.org)

Werkt erg makkelijk, en gewoon door een NAT router heen.
Kun je met zelfs meer dan 2 mensen in gesprek gaan, vrij bruut allemaal.

Let wel op dat je bij de serverinstallatie niet de shortcuts gebruikt die hij op je desktop en in je startmenu gooit, die werken niet, gewoon via de explorer openen dus. En daarna in server.log je initieele admin wachtwoord opzoeken.

Just give it a try, you might like it :)

Specs

• camiels
Teamspeak werkt perfect! Thanx, gebruik jij een knop om te praten of voice activation? Mijn ervaring is dat ie bij voice activation snel gaat galmen

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 21:45
Heb het ook even geprobeerd is idd wel een leuk programma :)
Pagina: 1