In de afgelopen 8 weken heb ik een site die ik gemaakt heb 3x per week toegevoegd, maar het bied nog steeds geen enkel resultaat bij verschillende zoekmachines (Google, Ilse, Lycos, Vindex)
Ik ben nu wel zo'n beetje ten einde raad, hebben jullie enig idee wat ik fout kan doen?
Hieronder staan de meta tags die ik heb gebruikt.
Bvd,
Ravenof.
Ik ben nu wel zo'n beetje ten einde raad, hebben jullie enig idee wat ik fout kan doen?
Hieronder staan de meta tags die ik heb gebruikt.
Bvd,
Ravenof.
code:
1
2
3
4
5
6
| <meta name="creator" content="Coded Illusions"> <meta name="keywords" content="huizen, appartementen, makelaar, frankrijk, provence, huis, woningen, woning, appartement, hypotheek, hypotheken, kamers, vakantiehuizen, vakantiehuis, vakantiewoningen, vakantiewoning, buitenland, frankrijk koophuis, koophuizen, koopwoningen, france, koopwoningen, kopen, te koop, verkopen, onroerend goed"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <meta name="description" content="Welkom op de site van Immolande Zoekt u een koopwoning in Frankrijk? Wellicht vindt u hier uw droomhuis"> |
| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |