[alg] Site wordt niet weergeven bij search engines

Pagina: 1
Acties:

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de afgelopen 8 weken heb ik een site die ik gemaakt heb 3x per week toegevoegd, maar het bied nog steeds geen enkel resultaat bij verschillende zoekmachines (Google, Ilse, Lycos, Vindex)

Ik ben nu wel zo'n beetje ten einde raad, hebben jullie enig idee wat ik fout kan doen?
Hieronder staan de meta tags die ik heb gebruikt.

Bvd,

Ravenof.

code:
1
2
3
4
5
6
<meta name="creator" content="Coded Illusions">
<meta name="keywords" content="huizen, appartementen, makelaar, frankrijk, provence, huis, woningen, woning, appartement, hypotheek, 
hypotheken, kamers, vakantiehuizen, vakantiehuis, vakantiewoningen, vakantiewoning, buitenland,
frankrijk koophuis, koophuizen, koopwoningen, france, koopwoningen, kopen, te koop, verkopen, onroerend goed">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta name="description" content="Welkom op de site van Immolande Zoekt u een koopwoning in Frankrijk? Wellicht vindt u hier uw droomhuis">

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Google onthoud ook de links naar je pagina. Zorg er dus voor dat veel mensen naar je pagina verwijzen, met goede namen. Zoiets als "klik hier voor uw droomhuis in frankrijk" op een compleet andere site. droomhuis en frankrijk zullen dan door google worden opgenomen als zoekwoorden naar jou pagina.
Kwestie van vriendjespolitiek :)

Verder moet je ff checken of je site wel zomaar doorgezocht mag/kan worden door zoekmachines. D'r zijn namelijk tags die dat blokkeren (ook je .htacces ed kan problemen geven, het kan dus aan compleet andere pagina's liggen dat jou pagina niet geindexeerd word...). Ik weet niet meer precies welke het waren, maar ze kunnen best vervelend zijn. Sta je bijvoorbeeld op een server met meerdere pagina's, en heeft 1 pagina deze tags, dan kan het zijn dat ook jou pagina niet geindexeerd wordt... klinkt vaag, maar ik heb het ook eens gehad. De server waar het op stond werd gewoon niet geindexeerd (gecheckt door eens op andere pagina's te zoeken die op dezelfde server stonden)

Spolap: Interactive webcomic

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-08 15:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dat niet alleen... Ik had geloof ik laatst eens gelezen dat keywords minder belangrijk worden. Er wordt ook gekeken naar de content op een pagina, de alt-tags bij titels, de title tag, etc.

Verder kan je ook geblocked worden, bijvoorbeeld als je je te vaak aanmeldt of een zoekmachine om de tuin probeert te leiden.

Het aanmelden via een zoekmachine kan inderdaad soms erg lang duren; sneller gaat via de zogenoemde links-pagina van andere sites.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Echt een vervelend probleem dus, er zit in die website inderdaad een map waarop ristricties staan dmv. htaccess, maar ik neem aan dat dat toch niet het probleem kan zijn, immers staat de gehele site buiten die map, en niet opgenomen in de code van de site (die map is alleen voor de administrators).

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

Verwijderd

BTW.: Je kunt bij Google je site niet adden, dat gebeurt nl. vanzelf :) Na een maand of zo wordt ie opgenomen in de database (volledige cycle duurt een maand of zo)...

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 20:02:
BTW.: Je kunt bij Google je site niet adden, dat gebeurt nl. vanzelf :) Na een maand of zo wordt ie opgenomen in de database (volledige cycle duurt een maand of zo)...
Onzin, http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html.

Wat is dat dan?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-08 15:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Komen de spiders uberhaupt wel op je site eigenlijk? Dit kan je nakijken door te zoeken naar bezoekers van "robots.txt" in je logbestand. 9 van de 10 keer is dit een spider.. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 17:07
Als je daar je naam en url invult wil nog niet zeggen dat je ge-add wordt in de Google database. En zoals eerder gezegt boven mij zorg ervoor dat je link op zoveel mogelijke dezelfde website komt de staan(zelfde thema enzo hebben).
Ook startpagina en clonen zorgen voor meer bezoekers op je website.

• KO
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Ik heb hier een link

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

tip: zorg ervoor dat je link wordt opgenomen in een www.pagina.nl pagina. Klinkt stom, want wie wil daar nou op staan ;) maar grote kans dat je snel meer bezoekers trekt, en in zoekmachines terecht komt.

Spolap: Interactive webcomic

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Ik heb ook wel es gelezen dat ze dubbele aanmeldingen niet leuk vinden bij de meeste searchengines, dus als je 3 keer per week je site add..... anders zou ik het ook niet weten...je site bij verschilende search directories aanmelden helpt bezoekersaantallen ook wel

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Pagina: 1