Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik krijg mijn case niet open !?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik heb net een minitower ATX case gekocht (het is er 1 van vobis highscreen)

er zit aan de achterkant maar 1 schroefje dat ik heb los gedraaid verder weet ik het niet want ik krijg hem niet open!

(ik weet niet of dit hier thuis hoort maar anders zou ik niet weten waar ik het neer moest zetten)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ehm, als je hem in CME neerzet lijkt het wel alsof je hem wilt modden om open te krijgen :+ OH lijkt mij beter ;)

BTW. wel de goeie kant geprobeerd?

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:10
Zitten er aan de zijkant bovenaan niet twee schuifjes (de handvaten)? Als je die opzij schuift kan je de zijkant er zo afhalen. :)

De beste ideeën komen als je bezig bent.

• Plofke
Rave17 schreef op 19 oktober 2002 @ 17:11:
Ehm, als je hem in CME neerzet lijkt het wel alsof je hem wilt modden om open te krijgen :+ OH lijkt mij beter ;)

BTW. wel de goeie kant geprobeerd?
ehm ja maar hij zit meer vast (bijna) alles al geprobeerd :?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13

Nakebod

Nope.

Zeer simpel, werk er @ stage dagelijks mee :)
Schroefje los, bovenste kap naar achteren schuiven, dan "hengsel" van zijkant losschroeven, en done :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Plofke
DeCIpHeReR schreef op 19 oktober 2002 @ 17:12:
Zitten er aan de zijkant bovenaan niet twee schuifjes (de handvaten)? Als je die opzij schuift kan je de zijkant er zo afhalen. :)
nee

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Misschien is het handig als je een plaatje van die kast post. Misschien herkent iemand hem.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Een Vobis kast hm? Ik had vroeger ook een PC van Vobis en daar zat ook 1 schroefje aan de bovenkant, niet? Als je die eruit is moet je de bovenste plaat naar achteren schuiven Dan kan je redelijk eenvoudig de zijkanten verwijderen.
Helpt dat?

EDIT: Lol, tis toch mooi hoe mensen zo snel kunnen reageren met dezelfde antwoorden :Y)

Use the Search Luke...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13

Nakebod

Nope.

btw, als je schroefjes heb, is het niet de HS-BB kast, (HighScreen BareBone) want die hebbe, zoals al eerder gezegd is, van die handvaten.

Edit: Gok niet meer 6039..
6039 is alleen maar schroeven, niet slechts 1 aan bovenkant, ff geen idee welke wel

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Plofke
Nakebod schreef op 19 oktober 2002 @ 17:16:
btw, als je schroefjes heb, is het niet de HS-BB kast, (HighScreen BareBone) want die hebbe, zoals al eerder gezegd is, van die handvaten.
Ik gok eerder op de ehm, nogwat 6039
bij model staat er bb midi atx

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Gewoon schroevendraaier er tussen, het is toch zo'n ding met een plastic bovenkant? Zoja, een vriend van me heeft die ook, naja gewoon schroever draaier er tussen. Niet zo erg dat je hem stuk maakt hoor :)

Verwijderd

oh my.... dit herinnert mij aan de periode dat ik kabelinternet heb aangesloten bij mensen thuis.... Ongelovelijk wat voor systemen er bedacht zijn voor het afsluiten van systeemkasten! ik heb er 1 gehad waarbij uiteindelijk is gebeld naar de winkel waar het apparaat 5 jaar (!) geleden was gekocht. Die goede man wist het ook nog zeg! We (de eigenaar en ik) zaten wel goed trouwens, maar de klep klemde alleen maar heel erg.... jaa lachuh! :(

• Plofke
ok jongens heb hem open bedankt voor jullie hulp !

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:43
Ja voortaan niet meer dit soort topics in CME graag..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.