Toon posts:

Hoe zou ik dit gaan indelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnekort kijken voor een mooie geluidsinstallatie voor in de huiskamer en ik ben al veel topics afgegaan en ik heb veel inspirtatie opgedaan.

Ik heb zoiets ingedachten.

1 Versterker met daarop een surround set aangesloten.

De dvd speler stuurt beeld en geluid naar de versterker. (surround)
De videorecorder stuurt beeld en geluid naar de versterker. (stereo)
De computer stuurt beeld (s-video,tv out) en geluid(soundblaster audigy) naar de versterker.
De cd/tape/radio speler stuurt geluid naar de versterker.

Nou wil ik dat al het geluid over de surround set wordt afgespeelt en dat alle video op de tv komt.

Hoe kan ik het beste geluid van mijn computer (audigy) naar de versterker brengen?

Kan ik met een programmeerbare afstandsbediening (dus niet zo'n groot lcd scherm) op de versterker bijvoorbeeld de computer selecteren zodat de tv automagisch de s-video output selecteerd en ook het geluid? En als je dan tv wil kijken je gewoon tv weer indrukt?

Hebben jullie misschien een idee wat voor merk ik het beste zou kunnen nemen en evt. ook wat voor boxen een mooi warm geluid geven en goed bij zo'n opstelling passen.

Als jullie mij hiermee kunnen helpen zou ik jullie eeuwig dankbaar zijn! _/-\o_

:D :D

Verwijderd

Over de boxen: Ga zelf een luisteren bij zaak en geef een budget op.

Voor de rest, gewoon kabeltjes aansluiten volgens de manual en alles komt goed. De (nog te kopen) versterker heeft vast wel genoeg in en uitgangen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

loop een winkel in en ga luisteren... en denk eens DIEP na over hoe je iets moet aansluiten

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.