Toon posts:

Size van form select veld aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk simpele vraag maar goed,

Laatst heb ik ergens een website gezien met een form waarvan de select boxes kleiner waren dan de standaard. Weet iemand hoe dit werkt of heeft iemand misschien een link naar een site die dit gebruikt?

Vast bedankt,
HC

Verwijderd

bedoel je een select object of een checkbox of een radio button?
In ieder geval is het antwoord waarschijnlijk dat het met DHTML is gedaan. De maker heeft dus zelf een object gemaakt. (Het zou zelfs met flash gedaan kunnen zijn trouwens)

[edit]
[quote]uit de FAQ:

Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).[/]

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

code:
1
<select style="font-size:10px">

Volgende keer effe beter zoeken.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 17:26:
bedoel je een select object of een checkbox of een radio button?
In ieder geval is het antwoord waarschijnlijk dat het met DHTML is gedaan. De maker heeft dus zelf een object gemaakt. (Het zou zelfs met flash gedaan kunnen zijn trouwens)

[edit]

[...]
Jo! Die edit was niet nodig!
Dat gequote stukje is niet nodig voor hem, je mag toch zeker de mensen wel alvast bedanken voor de moeite? Doe ik ook altijd!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

XLerator schreef op 19 oktober 2002 @ 17:42:
[...]

Jo! Die edit was niet nodig!
Dat gequote stukje is niet nodig voor hem, je mag toch zeker de mensen wel alvast bedanken voor de moeite? Doe ik ook altijd!
offtopic:
doe ik ook, lijkt me ook een goede gewoonte, maar z'n nickname staat al 2x in z'n post, dat is wel genoeg :)
2 schreef op 19 oktober 2002 @ 17:31:
code:
1
<select style="font-size:10px">

Volgende keer effe beter zoeken.
als het gaat om de selectbox is dat inderdaad zo. In dat geval heb ik ook nog wel een linkje waar je het gebruik kunt zien ( :9~ site trouwens ):

www.liquisoft.com :)

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

de optie die je hier aangeeft is van de lettergrootte, niet hoe breedt de select is!!

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Topicstarter
style="font-size:10px <-- dit was wat ik bedoelde bedankt. Niet verwacht dat het zo simpel was als dit. Heb een uurtje of wat gezocht op sites met DHTML en JS tutorials :)

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:08:
style="font-size:10px <-- dit was wat ik bedoelde bedankt. Niet verwacht dat het zo simpel was als dit. Heb een uurtje of wat gezocht op sites met DHTML en JS tutorials :)
Het is een standaard style-property, dus de volgende keer dat je iets met het uiterlijk van een element wilt doen, moet je zoeken naar CSS in plaats van JS/DHTML, bijvoorbeeld op www.w3.org :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jonggoud.nl schreef op 19 oktober 2002 @ 17:55:
de optie die je hier aangeeft is van de lettergrootte, niet hoe breedt de select is!!
...maar het werkt wel. zie die site nogmaals.

Verwijderd

Blaise schreef op 19 oktober 2002 @ 19:37:
[...]

...maar het werkt wel. zie die site nogmaals.
dan moet je alleen wel verwijzen naar de homepage van de site, op andere pagina's staat ie niet 8)7

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 21:25:
[...]

dan moet je alleen wel verwijzen naar de homepage van de site, op andere pagina's staat ie niet 8)7
ehm, er staat toch echt een editbox op de contactpagina hoor 7(8)7

edit:
onderaan, mocht je hem alsnog niet vinden...
Pagina: 1