Toon posts:

Agilent ArctiCooler / Thermaltake SuperOrb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die in Nederland krijgen? De PriceWatch biedt me geen uitkomst :'(

/me wil een stille en goede koeler. Geen FOP38 dus :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 11:21

Floor-is

5.2

Ga slapen man!

Het is 5:42 (mijn klokje) ennuh ik heb de hele nacht gewerkt, wat is jouw excuus? :P

De SuperOrb kan je bij oc-shop halen, die andere ken ik niet, maar ik vraag me af wat je er mee moet? Je hebt toch een P166MMX@201 instabiel? Lijkt me niet dat die stabiel wordt met die koeler hoor :P Suc6 trouwens met het zoeken en vinden.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 05:45 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ga slapen man!

Het is 5:42 (mijn klokje) ennuh ik heb de hele nacht gewerkt, wat is jouw excuus? :P

De SuperOrb kan je bij oc-shop halen, die andere ken ik niet, maar ik vraag me af wat je er mee moet? Je hebt toch een P166MMX@201 instabiel? Lijkt me niet dat die stabiel wordt met die koeler hoor :P Suc6 trouwens met het zoeken en vinden.[/quote]Slapen .. wat een concept zeg. Moet ik nog aan wennen :P

Nee, die P166 wordt er niet stabiel van, maar wel de T.Bird 900@godweetikveel die er voor in de plaats moet komen. Ooit.

OCShop .. die heb ik gemaild. Op de site staat ie volgens mij niet. Kzal nog eens kijken, ik heb nog alleen bij HSF-combo's gekeken. Maar dat is dit ook, dusss .. nahja.

Verwijderd

Die Artic cooler wordt niet meer gemaakt!
Sinds 2 maanden ofzo.......

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die Artic cooler wordt niet meer gemaakt!
Sinds 2 maanden ofzo.......[/quote]De Argilent ArctiCooler is de opvolger van de Arctic Circl. Die laatste is inderdaad (bijna) niet meer nieuw te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/reviews/cooling/arctic_ca/arctic-orb.jpg

Links de nieuwe Argilent, rechts de 'oude' Arctic Circle.

( Source : [H]ard|OCP )

Volgens mij is de Argilent nog niet volop en makkelijk te krijgen (in beperkte mate in de US en al helemaal niet in NL). Hopelijk (en waarschijnlijk) komt daar snel verandering in. Zodra ik ergens iets lees post ik het wel :) ...

PC Specs

Verwijderd

inderdaad! nu je het zegt....

maar hoe presteert dat ding?

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Heel goed :) !

PC Specs

Verwijderd

Het probleem is dat deze vooralsnog alleen verkocht wordt aan distributeurs met een minimale hoeveelheid van 10.000 stuks. Dit is niet te doen; vandaar dat deze vrijwel nog niet op de OEM markt te vinden is.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 19:25 schreef Santana het volgende:
inderdaad! nu je het zegt....

maar hoe presteert dat ding?[/quote]Die ouwe Arctic Circle presteerd heel goed op de mijne! :)

Die-hard Brexiteer

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:50

afterburn

No more...

De Arcticooler is verkrijgbaar bij Newark Electronics, www.newark.com
Kost ca. $32

Ik had em binnen een week in huis.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

hoe dan?
ik kan hem op deze site niet vinden :(

alvast bedankt.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Wat is er mis met de FOP38?

Zo luid is dat ding niet hoor

Verwijderd

Er was een beetje een rel rondom de arcticooler:

Hij was nergens te rijgen vanwege de inkoophoeveelheid. Daardoor is ie zo duur. e prijs per stuk bij 10.000 is nl maar iets van $9 maar doordat ze er dus 3 moeten weggooien omdat ze niet verkocht worden zijn de prijzen zo hoog.Verder was er wat gezeur over dat de clips braken(er kwam een nieuwe stepping aan dacht ik) en dat dei van newark kwamen van gebruikte HP machines of zo en daarom gekraste onderkanten hadden enz.

Gewoon voor een spire gaan HlpDsk: goedkoop stil en beter dan een Chrome Orb. De Superorb valt als de hele familie tegen en haalt het niet bij de rest van de coolers van die prijs. Misschien als je wat wil modden kan je de coolermaster heatpipe heatsink nemen en er een vettere fan opzetten(YS Tech) de normale fan geeft namelijk maar 11CFM af. Verder is het een cool ontworpen en goed koelende Cooler.
Pagina: 1