ik ging vanmorgen mijne "Leadtek A250 LE ti4200, 128mb, MyVivo editie" omruilen (had weeklang zo'n vage pixels en RIP op vrijdag). Tot mijne verbazing zit er een DVI-VGA verloopstukje bij in tegenstelling tot de oude, verder zit er nog 2 extra cd's van Ulead (Video studio 6 en Cool 3D)
Op de doos zelf staat een sticker geplakt met 'Dual VGA', vandaar het verloopstukje denk ik. Vraag hierbij is of die verloopstukje standaard bij alle 'oude' en 'nieuwe' edities zat of was ik al genaaid bij het begin.
http://www.leadtek.com/gr...-myvivo/a250le-myvivo.htm
en trek je eigen conclusie maarRetail Package contains:
- WinFast A250 LE TD Graphics card.
- User Manual
- Video in and out connector cable
- Full version games and utilities bundle include: Tom Claney's Rogue Spear-Black Thorn, Aquanox, Master Rallye and Games Gallery) WinFastDVD, Colorific, 3Deep, True Internet Color and Cult3D.
- Ulead VideoStudio 6 SE DVD or MGI Videowave 5.0 Software for video editing
Waar een mens al niet blij mee kan zijn 
Het blijkt er dus standaard bij te horen, had je dus in eerste instantie eigenlijk pech.
* AaroN heeft eens een Terratec Xfire geluidskaartje gekocht, zat er ook een Soundblaster Audigy in de doos bij, dat was wel mazzel
Het blijkt er dus standaard bij te horen, had je dus in eerste instantie eigenlijk pech.
* AaroN heeft eens een Terratec Xfire geluidskaartje gekocht, zat er ook een Soundblaster Audigy in de doos bij, dat was wel mazzel
is standaard. die rommel zit geloof ik ook bij MSI GF4 kaarten
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Asus gaf mij ook zulk soort spul bij m'n 8440 GF4 TI4400... lijkt of nvidia dat verplicht stelt
deels offtopic:
ik
echt op winkels/leveranciers die dat soort dingetjes uit de dozen halen... Gebeurt echt veel te vaak.
ik
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()