Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Heb je hem gepartitioneerd en geformatteerd?
start - run - diskmgmt.msc
start - run - diskmgmt.msc
scsi schijf is geformateerd..en gaprtitioneerd en er staat data op...veel en belangrijke data..dat is het belangrijkste..dat ik de data eraf krijg..
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Kun je wel via DOS bij de data komen?
Verder even een kleine titelchange; "SCSI vraagje" kan zoveel betekenen..
Verder even een kleine titelchange; "SCSI vraagje" kan zoveel betekenen..
ff proberen....
kun je dat een beetje verduidelijken?tijdens het opstarten wordt alles netjes herkent en de ibm schijf krijgt letter D.
echter in XP krijg ik die schijf helemaal niet te zien...
XP ziet hem niet maar hij krijgt wel letter D?
Of is dat een ander OS?
*kabels zitten natuurlijk goed*
[edit]
Je kunt je post btw ook editten
Verwijderd
Volgens mij ziet XP die schijf niet automatisch , ook niet na een reboot.
Je moet die extra schijf "aanzetten" , m.a.w , XP vetellen dat er een nieuwe schijf in het systeem zit.
Die functie zit volgens mij in het diskmanagement.
succes ermee!
Je moet die extra schijf "aanzetten" , m.a.w , XP vetellen dat er een nieuwe schijf in het systeem zit.
Die functie zit volgens mij in het diskmanagement.
succes ermee!
als je opstart wordt de ide schijf herkent...daarna komt de scsi-controler(bios) en daar wordt de scsi-schijf herkent en krijgt hij letter D:..maar als XP is opgestart zie ik de hele scsi-schijf niet...
Voor dit soort opmerkingen ben je beter bij www.beginnersweb.nl afVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:23:
is de schijf niet in tnsf geformateerd?
Check eens FAQ Forumgedrag eer je nog meer van zulke overbodige/nutteloze/domme opmerkingen gaat zetten.
WinXP kan prima met NTFS overweg..
Sorry maar het is een stomme vraag: Heb je de SCSI-kabel goed getermineerd? Anders ziet ie de schijf wel maar komt het signaal niet (of niet goed) door en dan kan windows er dus ook nix mee....
I Don't Know, So Don't Shoot Me
kijk eens met partition magic of je partitie niet hidden staat want dan zie je hem ook niet je kan dit evt veranderen met partition magic.
Pagina: 1