Toon posts:

Nieuwsbericht: Storage Review bespreekt Seagate Barracuda V

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwsbericht is al een beetje oud, kwam er toevallig langs, maar er zit een storende moderatie in.
Deze post staat op 0, en deze reactie op 2. Een beetje lullig wel, de eerste post is in principe correct, de reactie kraakt hem af, blijkbaar zonder zelf enig benul te hebben waar hij het over heeft.

Kan dat nog gemodereerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Helaas zijn deze posts over datum, niemand kan er dus nog wat aan doen :(.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik kan er ook niks aan doen. 'k heb de reactie van Kapitein Prozac kunnen modden, maar das alles.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

KexDaFlex schreef op 20 oktober 2002 @ 04:44:
Even ter info:

Een moderator fietst langs en geeft de reactie een beoordeling. De weging van een scorepunt is afhankelijk van de tijd en het aantal moderaties die door andere bezoekers voor deze posting zijn gedaan. Voor de eerste 4 beoordelingen wordt de volle +1 of -1 gerekend. Scores die daarna worden toegevoegd, vlakken in waarde af (4 / $aantal moderaties). Hetzelfde gebeurt als een moderatie 12 uur of later na plaatsing van de reactie wordt ingestuurd (($uren na plaatsing-12)/36).

Reacties ouder dan twee dagen kunnen niet meer gemodereerd worden. De eindscore (beginscore + moderaties) van deze posting ligt vast.

Uit deel 5 van de modfaq

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 20-10-2002 04:46 . Reden: dronken tipeuh suux ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik snap nix van mezelf zojuist. Heb ik nou mijn eigen ongeplaatste reactie gequote? Ik word morgen wakker en dan is alles weer normaal!

Hoop ik. ;)