Toon posts:

Bios flashen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He gastjes,

Ik heb net die niewe bios update gehaalt voor de A250 Utra TD, en nou probeer ik te flashen maar geeft steeds een fout van conflict tussen vga bios en .rom file. Ik kan wel flashen want bij mijn oude kaarten ging het altijd goed en mobo flashen is ook poepi, en ik had mijn kaart al eerder geprobeert te flashen maar toen gaf die ook al die fout. Met winfox kan ik zien welke fout maar ik weet niet precies wat wat inhoud betekend en ik weet niet hoe ik plaatjes kan neerzetten in mijn vraag.

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20
wat is de foutmelding?

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Plaatjes kun je invoegen met
code:
1
[img]http://......[/img]

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 17:45

danplo

The Force is strong with me

wat is nu eigenlijk de laatste versie voor mijn leadtek ti4600 ultra td.
ik heb nu een versie 4.25.00.27.00 ??? klopt dit nog of is er al een nieuwere versie...ik hoorde iets over een versie 4.25.00.30.00 ?? is deze ook voor mijn kaartje bestemd...zo ja of nee wil iemand even reageren hierop als je iets meer weet...

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• danplo

danplo

helemaal niemand met info over mijn vraagje????

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien moet je mensen meer tijd geven ofzo.. tis hier geen snelhelpdesk :/

Kicken binnen 24 uur (jij doet dat al na amper 2 uur) is zeker niet de bedoeling.

• danplo

danplo

Pollewob schreef op 20 oktober 2002 @ 14:44:
Misschien moet je mensen meer tijd geven ofzo.. tis hier geen snelhelpdesk :/

Kicken binnen 24 uur (jij doet dat al na amper 2 uur) is zeker niet de bedoeling.
zo slecht geslapen ofzo...dadelijk mag je helemaal niks meer doen en zeggen hier. :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je mag hier een heleboel zeggen, zolang je je maar aan de richtlijnen houdt die in de Faq staan. En vooral dit stukje lijkt me voor jou erg handig om nog even goed door te lezen.

Nu weer ontopic.
Pagina: 1