Toon posts:

Vastloper bij DivX afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een AMD 900, met MSI- MS6330 moederboard, een ASUS GForce2 MX-7100 Pro videokaart en een Realtek netwerkkaart (TP-link ofzo).

Wanneer ik DivX video's afspeel op mijn TV (TwinView), krijg ik vroeg of laat een crash. Dit kan zijn: Blue screen met een mededeling dat IRQ is not less or equal to blabla, of gewoon een dood systeem.

Enfin, na dat IRQ verhaal ben ik eens in mijn hardware settings gaan kijken en ik vind maar liefst 7 devices op IRQ 11. Overigens zegt W2K dat er niks aan de hand is met conflicten. Dat zal tegenwoordig wel kunnen, maar in de tijd dat ik me nog bezig hield met hardware configuraties moest ieder apparaat op een eigen IRQ zitten...

Het is dankzij mijn P&P instellingen niet mogelijk handmatig de IRQ anders in te stellen, maar ik denk dat het probleem hier toch ligt.

Voor de rest gaat alles als een speer, behalve bij DivX video's afspelen en soms krijg ik een vergelijkbare crash bij Unreal Tournament.

Weet iemand wat ik hiermee aan moet?

Groetjes,
Arthur

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:01

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Blue screen met een mededeling dat IRQ is not less or equal to blabla, of gewoon een dood systeem.
Kun je een preciezere foutmelding geven?
Dus de hele text van die foutmelding?
Heb je ook al gezocht met de search op die foutmelding, er zijn hier namelijk al een aantal topics over geweest met soortgelijke foutmeldingen.

Welkom op onze forum,
Lees ook even de faqs waaronder deze
Begroeting onder posts & replies
En kijk even op deze pagina
http://gathering.tweakers.net/forum
En lees de beschrijvingen van elk forum even door, daar kun je al uit opmaken waar je welke topics moet posten.
Deze staat namelijk beetje verkeerd ;)
Verder veel plezier.

Dit topic is gesloten.