Toon posts:

reciever of Logitech Z-560

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij mij pc van die goedkoope speakertjes nu wil ik wat nieuws

ik dacht aan de Logitech Z-560 speakerset 223 euro

of een nieuwe reciever kopen gewoon een goede stereo reciever
met niet echt hele goed speakers van jamo

ik dacht aan de Teac AG-680 235 euro

wat geeft de beste geluidkwaliteit kunnen die pc speakersets tegen zo reciever +jamo boxen op??

Verwijderd

meestal zijn pc speakers te klein en van plastic en de versterkers is ook niet je van het.
dus ik zou dan gaan voor losse teac en jamo speakers mischien wel iets duurder, maar qua kwaliteit is het wel stukken beter.

Verwijderd

Ik heb zelf de Z-560, een betere 4.1 speakerset voor de PC is er imho niet(op Klipsch na misschien dan)

Het hangt er van af wat je er mee wil doen, voor games en films is 4.1 interessanter en kun je dus het best voor de Z-560 gaan, voor puur alleen muziek is wellicht(weet niet hoe je speakers klinken) de receiver+speakers de beste optie.

Verwijderd

Topicstarter
die jamo speakers had ik al

Verwijderd

Topicstarter
ik luister alleen muziek en af en toe een game maar muziek vind ik het belangrijkste

dus ik ga voor die reciever

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:29:
ik luister alleen muziek en af en toe een game maar muziek vind ik het belangrijkste

dus ik ga voor die reciever
Zeker verstandig, voor 250 euro kan je best een mooie receiver vinden.

bijvoorbeeld.

Sony op MediaCheckpoint

Afbeeldingslocatie: http://www.mediacheckpoint.de/isroot/mediacheckpoint/Produktbilder/01strde475b.jpg

En misschien is een Denon of Onkyo ook nog wel te betalen :)

http://www.stassen.nl/html/1121.html

specs

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 11:51
je kunt ook kijken naar de US Blaster 5.1 Digital Home Theatre System. Deze werd extreem hoog beoordeeld in computertotaal, is 100 euro goedkoper en klinkt volgens computertotaal beter dan dat logitech setje. Het logitech setje was te duur en te bonkerig, geen mooi zuiver geluid, teveel nadruk op laag

Verwijderd

de US Blaster 5.1 Digital Home Theatre System wordt niet meer verkocht, omdat de boxjes exact leken op een serie van Bose...

dus je raad het al rechtzaak blablabla

Verwijderd

Topicstarter
ik had deze reciever gevonden

Teac AG-680

Stereo FM/MG receiver

- Aparte eindverstersectie opgebouwd met discrete onderdelen voor een maximale audiokwaliteit
- 2 x 100W RMS uitgangsvermogen in 8 ohm
- Infrarood afstandsbediening voor alle functies
- Electronische volumeregeling
- Ingangskeuzeselectie voor: CD, Phono, Tape(monitor), Video/Aux, Tuner
- "Jog" draaiknopregeling voor laag, hoog en balans
- A/B selectie voor de luidsprekers
- PLL (Phase Locked Loop) synthesizer afstemsysteem
- Voorkeuzegeheugen: 30 MG/FM zenders
- Multifunctioneel fluorescent display
- RDS
- Ongeschakelde netspanningsuitgang
- Afm. (BxHxD) 43.5 x 13 x 31 cm
- Gewicht 7 kg
- Kleur zwart

Onze prijs: € 235,00

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:09

PnD

like in Pinda ^_^

Als je muziek het belangrijkst vind, en films niet zou ik de logitech z-560 nemen.

Ik heb hem zelf ook en er komt echt een meesterlijk geluid uit.

Me zwager die een hele stereo set heb met onkyo versterker, dikke boxxen, en een center van 300 piek vond het geluid ook nog zwaar mooi.

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-03 16:09
Ik zoek ook al geruime tijd het antwoord op deze vraag, maar blijkbaar lopen de meningen nogal uiteen....

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 23:17

JT

VETAK y0

arjandijk schreef op 20 oktober 2002 @ 14:46:
je kunt ook kijken naar de US Blaster 5.1 Digital Home Theatre System. Deze werd extreem hoog beoordeeld in computertotaal, is 100 euro goedkoper en klinkt volgens computertotaal beter dan dat logitech setje. Het logitech setje was te duur en te bonkerig, geen mooi zuiver geluid, teveel nadruk op laag
Ja, maar dat is een echt amateurblad, en dat heb ik wel aan meerdere dingen gemerkt, ik hecht ook steeds minder waarde aan de C!T.
PnD schreef op 20 oktober 2002 @ 15:37:
Als je muziek het belangrijkst vind, en films niet zou ik de logitech z-560 nemen.

Ik heb hem zelf ook en er komt echt een meesterlijk geluid uit.

Me zwager die een hele stereo set heb met onkyo versterker, dikke boxxen, en een center van 300 piek vond het geluid ook nog zwaar mooi.
Ja, een Logitech Z560 klinkt beter dan een losse receiver, helemaal 8)7

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

JT schreef op 25 oktober 2002 @ 21:15:
[...]

Ja, een Logitech Z560 klinkt beter dan een losse receiver, helemaal 8)7
Hangt natuurlijk wel helemaal af van je geluidskaart en je receiver he ;) Maar voor 250euro een receiver vinden die slechter is... NO WAY! Als ik trouwens had moeten kiezen had ik minimaal 100 euro meer uitgegeven voor een iets betere receiver, heb je lang plezier van, dus mag je best in investeren vind ik!

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Topicstarter
die reciever is toch goed

Verwijderd

Topicstarter
en ik heb een sounblaster live 1024
daar kan de logitech vast niet op aangesloten worden?
Pagina: 1