My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Als je je antwoord hebt is het mischien ook geen idee, want dan zou de search geen zin meer hebben..
damn... idee geschrapt
ohw... kon het niet vinden in de search..Erkens schreef op 19 oktober 2002 @ 15:20:
en volgens mij is dit idee al een paar keer eerder geweest
Dit had ik bij mijn eerste post moeten zetten weet ik
Gepost = gepost, en dat moet imo gewoon zo blijven.
De redenen waren onder andere: iemand helemaal verrot schelden, daarna deleten omdat er een topic over jou in SM staat
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Waarom niet? Wordt misbruik van gemaakt
Reactie: Ik denk het niet
Wij: Wij vinden van wel en hebben dat al vaak uitgelegd, ga maar even in LA zoeken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
1) Je hebt zitten flamen en wilt bewijs weghebben (of iets van dien aard)
2) Je bent het oneens met een ander in jouw topic
3) Je vraag is beantwoord
4) Je hebt per ongeluk iets fouts gepost
In de eerste 3 gevallen is het zeer onwenselijk dat je het topic verwijdert. En voor het laatste geval zijn modjes aangesteld
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
De moderators kunnen volgens mij alsnog zien wat er voor je edit stond, dus je topic leeg editten nadat je iets hebt gepost wat niet mocht, is geen optie (dacht ik...)vegterb schreef op 19 oktober 2002 @ 15:25:
Nou je kunt wel je post editen en dan leeg laten ofzo, of alleen een punt neerzetten, mischien is verwijderen dan beter, ook rustiger voor Admin's
Netzogoed geld dat voor normale replys.
Verder moet je gewoon ook goed nadenken voordat je wat post, en helemaal als je een nieuw topic opend. Dan zal je die feature echt niet meer nodig hebben als je dat doet..
🌞🍃
Verwijderd
kun je toch ook gewoon de edit voor gebruikenBurat schreef op 19 oktober 2002 @ 16:19:
Situaties waarin je je eigen topic zou willen verwijderen:
1) Je hebt zitten flamen en wilt bewijs weghebben (of iets van dien aard)
2) Je bent het oneens met een ander in jouw topic
3) Je vraag is beantwoord
4) Je hebt per ongeluk iets fouts gepost
In de eerste 3 gevallen is het zeer onwenselijk dat je het topic verwijdert. En voor het laatste geval zijn modjes aangesteld.
Dit kan alleen als er nog geen reply's zijn geweest op je post...
Verwijderd
dat komt ook bijna nooit voor natuurlijk. Er is altijd wel iemand die er op reageertnrg schreef op 19 oktober 2002 @ 16:53:
Even een sidenote: vegterb zei als laatste in z'n openingspost:
[...]
Dat is imo helemaal raar, omdat er vrijwel altijd iemand vrij snel reageert.nrg schreef op 19 oktober 2002 @ 16:53:
[...]
Je moet gewoon nadenken voordat je een topic opent.
Da's irritant, zie je een topic, wil je reageren, poink topic weg....nrg schreef op 19 oktober 2002 @ 16:53:
[...]
Of heb je net een uitgebreid antwoord gegeven.. *WHOOSH* weg is ie...
Aaargh, get it off... zou dr knettergek van worden

Dat is het zelfde als mensen die hun openingspost helemaal wegeditten.... mag ook wel verboden worden wmb. Een reactie weghalen omdat er fouten in staan doe je oom maar mooi via de doorstreeptag en een editmessage erachter.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat is dus een beetje het gevoel als je topic op slot gezet wordt...BreadFan schreef op 19 oktober 2002 @ 17:05:
[...]
Da's irritant, zie je een topic, wil je reageren, poink topic weg....
Of heb je net een uitgebreid antwoord gegeven.. *WHOOSH* weg is ie...
Aaargh, get it off... zou dr knettergek van worden
Verwijderd
Ik ben ook gewoon regular van de verkeerde subfora, want blackd, SH007 en F_J_K zijn altijd veel te snel met het sluiten van de topics, terwijl ik een uitgebreide opvoedende boodschap heb getypt. Hoevaak ik wel niet krijg: "User not allowed to create message"...vegterb schreef op 19 oktober 2002 @ 18:08:
Dat is dus een beetje het gevoel als je topic op slot gezet wordt...
Optie om je eigen topic te sluiten e.d.
Ik weet nog wel meer topics, waarin ik vrijwel tegelijk met Alfredt (geloof ik) dit topic postte, maar met de huidige search is het vrijwel niet mogelijk om andere topics te vinden.
Daar sluit ik me bij aan:Compubiter schreef op 19 oktober 2002 @ 19:33:
[...]
Ik ben ook gewoon regular van de verkeerde subfora, want blackd, SH007 en F_J_K zijn altijd veel te snel met het sluiten van de topics, terwijl ik een uitgebreide opvoedende boodschap heb getypt. Hoevaak ik wel niet krijg: "User not allowed to create message"....
Optie om je eigen topic te sluiten e.d.
Ik weet nog wel meer topics, waarin ik vrijwel tegelijk met Alfredt (geloof ik) dit topic postte, maar met de huidige search is het vrijwel niet mogelijk om andere topics te vinden.
- Foutje in je post, geen mogelijkheid om even te editen, post gesloten
- Inderdaad, ook de Omega search is niet super, lange zinnen mogen niet
Die mogelijkheid krijg ik evengoed wel hoor: Compubiter in "Op zoek naar GameCube Theme!"vegterb schreef op 19 oktober 2002 @ 23:02:
Daar sluit ik me bij aan:
- Inderdaad, ook de Omega search is niet super, lange zinnen mogen niet
En de Omega-search doet op het moment helemaal niets meer helaas
Dat je na een slotje je post nog zou kunnen wijzingen is geen goed idee, want dan kunnen flames en warez etc nog weggehaald worden zodat het bewijsmateriaal weg is.vegterb schreef op 19 oktober 2002 @ 23:02:
[...]
Daar sluit ik me bij aan:
*knip
ouch, ja dat heb ik ook veel te vaak en dat werkt nogal op je zenuwen, want dan heb je een half a4tje ofzo met wijze raad ingetypt en dan kan je er nix meeCompubiter schreef op 19 oktober 2002 @ 19:33:
[...]
Ik ben ook gewoon regular van de verkeerde subfora, want blackd, SH007 en F_J_K zijn altijd veel te snel met het sluiten van de topics, terwijl ik een uitgebreide opvoedende boodschap heb getypt. Hoevaak ik wel niet krijg: "User not allowed to create message"....
.

ik begrijp je
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Als zoiets nog wat toevoegt dan ben ik nooit te beroerd om het er nog even bij te zettenOkyah schreef op 19 oktober 2002 @ 23:15:
[...]
ouch, ja dat heb ik ook veel te vaak en dat werkt nogal op je zenuwen, want dan heb je een half a4tje ofzo met wijze raad ingetypt en dan kan je er nix mee
ik begrijp je
Als ik me niet vergis word geen enkel topic gedelete, maar verplaatst naar een ontoegankelijk forum (Trash Can ?)...
[/wijsneus]
Verder vind ik het geen goede optie, om de redenen die al eerder worden genoemd, je kan je even lekker uitleven, andere mensen ergeren, en vervolgens alle bewijs verwijderen... no way
Mother, will they like this song?
Ik dus nietCompubiter schreef op 19 oktober 2002 @ 23:09:
[...]
Die mogelijkheid krijg ik evengoed wel hoor: Compubiter in "Op zoek naar GameCube Theme!"
En de Omega-search doet op het moment helemaal niets meer helaas
Zoals deze: Lite-on 40x12x48 Lead-out Oranje? Ik kreeg antwoord, maar dat was niet de oplossing en toch topic op slot... Dat vind ik dus erg vervelend, laat me dan in ieder geval even melden dat het probleem opgelost is...
Normaal gebeurt het bij mij ook niet hoor, alleen hier had ik snel een linkje bijgeplaatst waar de topicstarter niets aan had. Maar normaal heb ik ook gewoon pech als een topic dicht isvegterb schreef op 20 oktober 2002 @ 11:26:
Ik dus nietAls ik iets post en de vraag is niet duidelijk genoeg (reply krijg je dan) dan wordt de post meteen gesloten...
Forumgedrag: De openingspostZoals deze: Lite-on 40x12x48 Lead-out Oranje? Ik kreeg antwoord, maar dat was niet de oplossing en toch topic op slot... Dat vind ik dus erg vervelend, laat me dan in ieder geval even melden dat het probleem opgelost is...
Als je zelf in je openingspost duidelijk aangeeft wat je allemaal gedaan hebt en waar je allemaal gezocht hebt zou BalusC dit topic niet zo snel hebben dichtgegooid, omdat hij wist dat je daar al gekeken hebt en er zelf al redelijk wat moeite voor hebt gedaan
vegterb schreef op 20 oktober 2002 @ 11:26:
[...]
Ik dus nietAls ik iets post en de vraag is niet duidelijk genoeg (reply krijg je dan) dan wordt de post meteen gesloten...
Zoals deze: Lite-on 40x12x48 Lead-out Oranje? Ik kreeg antwoord, maar dat was niet de oplossing en toch topic op slot... Dat vind ik dus erg vervelend, laat me dan in ieder geval even melden dat het probleem opgelost is...
Misschien wordt het eens tijd om deze eens aandachtig door te gaan lezen:
[FAQ=forumgedrag,#topicstart]
Want als ik zo door jou posthistory kijk, ben jij een van de mensen waar vandaag de dag veel vaste bezoekers van balen. Namelijk even snel vragen welke videokaart je moet kopen etc... EN dat terwijl DUIDELIJK vermeld staat, dat dit niet de bedoeling. Ik wil je eigenlijk dringend verzoeken daar eens op te gaan letten...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
JvS schreef op 20 oktober 2002 @ 13:34:
[...]
Misschien wordt het eens tijd om deze eens aandachtig door te gaan lezen:
[FAQ=forumgedrag,#topicstart]
Want als ik zo door jou posthistory kijk, ben jij een van de mensen waar vandaag de dag veel vaste bezoekers van balen. Namelijk even snel vragen welke videokaart je moet kopen etc... EN dat terwijl DUIDELIJK vermeld staat, dat dit niet de bedoeling. Ik wil je eigenlijk dringend verzoeken daar eens op te gaan letten...