Toon posts:

[Win98] probleem installeren wireless LAN pci adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het installeren van een wireless LAN pci adapter van Sitecom onder windows 98. Op het moment dat ik alles geinstalleerd heb volgens de handleiding en ik opnieuw opstart om verder te gaan met het installeren van de wireless network pc card (die achterin de wireless LAN pci adapter moet) geeft windows in apparaatbeheer aan dat de wireless LAN pci adapter niet correct werkt. Hij detecteert de wireless network pc card dan ook niet. Ik heb al een aantal keer de drivers opnieuw geinstalleerd, maar dit blijkt niet te werken. Ik zou niet weten waar het aan ligt en hoop dat jullie dit weten.

Verwijderd

Steek hem eens in een ander pci slot.

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk heb ik de oplossing al. De WL-011 pc card werkt niet met de LAN pci adapter, omdat de aansluiting een ander voltage heeft. Je moet daarvoor de WL-002 pc card hebben, maar dat staat natuurlijk niet op de doos. :(
Toch bedankt voor de tip.

Verwijderd

Topicstarter
Toch niet dus.. :( De kaart was namelijk wel goed.

Heb inmiddels ook al de card in een ander slot gestopt maar dit wil ook niet werken. Heeft iemand misschien nog andere ideeën, want mijn kennis is op.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Heb je eerst de software geinstalleerd en daarna pas de kaart in de pc gedaan? Die volgorde schijnt nogal belangrijk te zijn bij sitecom (e.a.) wlan producten.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.