Line out splitten?

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik heb ff gesearched maar wat ik zoek kon ik weer eens niet vinden,

Ik heb gisteren deze boxen gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.formel.ba/ponuda/hercules/xps_sound/big_XPS210.jpg

Helaas zit er niet zon plugje op zodat de headset er op kan...

Nu zat ik te denken aan een splitter maar dan komt het geluid rechtstreeks vanaf de pc en dan kan ik dus niet met de boxen harder/zachter etc regelen ofwel?

Nu zoek ik dus een manier om mn headset makkelijk aan te sluiten en zodat ik het geluid ook nog kan regelen via de boxen...

Iemand enig idee?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:49
Tja, dat wordt dan wel een hele operatie.... moet je hem losschroeven enzow.
Wat je wel kunt doen natuurlijk is een volumeregelingkastjegeval maken en die na je geluidskaart te sturen, en dan vanaf daar te splitten.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 00:19
gebruik idd een splitter en maak daar een verlengkabel voor je headset aan met in de kabel gebouwde volumecontrol, of maak er zelf een regelbare weerstand tussen

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:13
Ik zit met een zelfde probleem. Ik heb een 5.1 geluidskaart (Live 5.1) met 5.1 boksjes. Nu wil ik eigenlijk gebruik maken van bellen via mijn isdn kaart. Maar dat heb ik dus niet kunnen doen omdat ik geen headphones uit heb op mijn boksjes set. Welk snoertje van de 3 draden die naar mijn subwoofer/centraal box systeem lopen moet ik daarvoor gebruik dan? en kan dit zonder signaalverlies