Toon posts:

[CS] Probleem met won-auth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw probleem met counter-strike. Het authenticaten met WON gaat zooooo traag dat het letterlijk 5 minuten duurt. Reinstall van CS had geen zin, firewall is het ook niet want hij deed het eerst ook gewoon toen de firewall er ook al tussen zat.

specs:
AMD athlon XP 1800+
512 DDR
40 gig HD
GF2Mx
ADSL verbinding
Draytek vigor 2200 ROuter/firewall
Windows XP pro UK

Verwijderd

Om de problemen met het connecten in HL op te lossen kun je het volgende doen:
Open het bestand "C:\SIERRA\Half-Life\valve\woncomm.lst" en pas de inhoud aan zodat onderstaande het resultaat is:

// Server Lists
Titan
{
half-life.east.won.net:6003
198.74.33.62:6003
half-life.central.won.net:6003
}

Auth
{
half-life.east.won.net:7002
198.74.33.62:7002
half-life.central.won.net:7002
}

Master
{
half-life.east.won.net:27010
198.74.33.62:27010
half-life.central.won.net:27010

}

ModServer
{
half-life.east.won.net:27011
198.74.33.62:27011
half-life.central.won.net:27011
}

Secure
{
half-life.speakeasy-nyc.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-sea.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-chi.hlauth.net:27012
}

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik allang gedaan. en daarna werkte ie gewoon.
maar na een tijdje kwam dit verrote probleem :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2002 17:10 . Reden: typos ]

Verwijderd

Een vriend van mij heeft dat ie helemaal niet kan authen met de WON servers:

Failed to auth with WON

.. misschien helpt het als ik zeg dat ie ISDN heeft.. verder weet ik het ook niet :(

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
WON is toch bijna falliet, waardoor WON soms enige tijd down is. Hoorde ik van een paar mensen, als dit zo is kun je er dus weinig aan doen

Verwijderd

Topicstarter
jah maar wat zo raar is is dat vrienden van mij wel gewoon supersnel connecten zonder probs. anders zou iedereen dat moeten hebben toch?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb ook problemen en er valt me iets op:

Ik heb dezelfde router
Ik heb ook ADSL
Ik heb ook ADSL van planet
Bij mij heeft het ook altijd goed gewerkt en ook pas sinds een paar dagen werkt het niet meer goed.
Ik weet de plaats van jou niet zo goed te vinden in NL ;) maar ik kan je vertellen dat op de site van planet een hoop storingen staan met betrekking tot adsl en planet

Ze hopen het binnen een week op te lossen, maar ik heb er net een e-mail overheen gestuurd want ik baal hier van :(

Vriend van mij heeft ook planet en heeft dezelfde problemen. Het probleem ligt denk ik dus bij planet

Verwijderd

Topicstarter
ok het is niet mijn gewoonte om dit te doen maar ik woon in culemborg (postcode 4101)
dat is in de buurt van tiel en utrecht

ben blij dat er meer mensen zijn met dit probleem.
BTW: hebjij de firmware van de router geupdated?

ik heb planet ook gemaild

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Nee, heb niet firmware geupdate :)

Ik baal behoorlijk van, want je mag nog blij zijn dat je kan cs'en. Bij mij en een vriend van mij loopt CS gewoon hard vast als we op net games klikken. De helft van de sites zijn niet bereikbaar. Heb msn, GoT :) maar geen www.google.nl en andere bekende sites ;(

Ik hoop dat planet snel antwoord en het gaat fixen!

Verwijderd

Planet en Het Net getroffen door DoS-aanval

Uitgegeven: 21 oktober 2002 14:59

AMSTERDAM - Planet en Het Net zijn getroffen door een zogenaamde DoS-aanval. Hierdoor kampten de twee sites met technische problemen, surfen en mailen ging hierdoor moeizaam, zo meldt WebWereld. DoS staat voor 'denial of service'. Een DOS-aanval is een aanval van hackers waarbij een server door overbelasting 'onbruikbaar' wordt gemaakt.

Volgens Ghislaine Werner, woordvoerster van Planet Internet, waren alleen Nederlandse sites onbereikbaar. Ook zouden alleen adsl-klanten last hebben van het ongerief. Volgens diverse nieuwsgroepen konden gebruikers ook niet naar buitenlandse sites surfen en waren niet alleen adsl-gebruikers de dupe:

"Onzin dat het alleen om Nederlandse sites zou gaan, zoals Planet beweert. Ik kwam het afgelopen weekend het halve net niet op. Sites als Amazon.com en CDNow.com waren bijvoorbeeld ook onbereikbaar. En dit zijn echt geen Nederlandse sites, mevrouw Werner. Amateurs bij Planet."

"Ze zeggen dat alleen Nederlandse sites eruit lagen of slecht bereikbaar waren. Niet waar. CNN.com, MSN.com, Hotmail.com en WindowsUpdate lagen er ook uit."

"Het is nog steeds niet opgelost en zowel inbel-accounts alswel adsl-accounts hebben er last van want een DNS server heeft daar nou net niks mee te maken. Bovendien breidt de storing zich uit, nu ook al bij @home (essent) dezelfde meldingen."

Volgens de woordvoerster zijn de problemen maandagochtend grotendeels verholpen. Wie de aanval heeft gepleegd, is nog niet duidelijk.
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=68707&c=50

Misschien is/was dat het probleem?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

eerst je oude won list terug zetten ipv die met ip's
daarna checken of je verbinding brak is
evt daarna HL reinstall

en alles over WON failliet oid is klinkklare bullshit

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1