logitech f lock omdraaien

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Goede middag weet iemand hoe je de F-lock funktie van een logitech toetsen bord omdraait.
Nu is het zo dat de F-lock aan moet staan om de gewone windows funktie te kunnen doen zoals alt f4.
Nu wil ik graag dat hij dat standaart doet en als je f-lock aan zet dan pas de funktie van de software van logitech software

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Jah dit probleem heb ik dus ook, zwaar kloten is het, druk je op F5 gaat ie ineens een applicatie starten ofzo. :|

Ik heb nog nix gevonden iig, ik wacht af... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat duf klinken maar k heb t eindelijk werkend :D

kies in de iTouch software bij F-Toetsen "toetsaanslag"

start scherm toetsenbord.... klik het toetsvenster aan.. en klik op de gewenste F-toets in het schermtoetsenbord....

nu zal hij dit zien zoals het wel moet en als je op OK drukt werken de toetsen eindelijk zoals elk normaal toetsenbord :D

t is een duffe omslachtige manier maar het werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Die optie heb ik er niet tussen zitten....anyway, bij het opstarten van windows tik ik automatisch de f-toest aan na het intikken van mijn wachtwoord. Meteen verwarrend als iemand meekijkt :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Raar bij blijft hij gewoon aanstaan als ik hem vorige keer aan had staan.

Ik heb dan wel een MX3100 desktop. Maar daar zit ook gewoon F Mode op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een manier om het te verhelpen is om je toetsenbord niet op PS/2 maar een USB slot aan te sluiten, hierdoor onthoudt de computer dat de F-Lock functie aanstaat (ook bij het opnieuw opstarten) totdat je de stekker uit het stopcontact haalt. Ik heb het probleem zelf ook al een tijd ondervonden maar vond dit wel de enigste waardevolle oplossing tot nu toe, misschien dat jullie nu ook verder geholpen zijn, als dit eenmaal gebeurd is hoef je verder ook niet aan de F-Lock knop te zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:15:
Een manier om het te verhelpen is om je toetsenbord niet op PS/2 maar een USB slot aan te sluiten, hierdoor onthoudt de computer dat de F-Lock functie aanstaat (ook bij het opnieuw opstarten) totdat je de stekker uit het stopcontact haalt. Ik heb het probleem zelf ook al een tijd ondervonden maar vond dit wel de enigste waardevolle oplossing tot nu toe, misschien dat jullie nu ook verder geholpen zijn, als dit eenmaal gebeurd is hoef je verder ook niet aan de F-Lock knop te zitten.
dit kan ik bevestigen...

ik vond het al zo raar dat jullie daar allemaal problemen mee hebben....
ikzelf gebruik dus gewoon de usb plug... en heb dus echt nooit geen probleem gehad zoals jullie.

trouwens, de usb poort werkt sneller naar mijn mening dan de ps/2 poort... :)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Pagina: 1