[DHTML] Popup menu 50 keer herhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• chuxiej
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07-2020
Ik heb op m'n site een member lijst en die laat max 50 members zien per pagina in een lijst
bv:

Wim 19 Jaar
Piet 17 Jaar

nu wil ik er zeg maar een dynamish menu aan toevoegen

BV na leeftijd Opties en dan E-Mail etc

Ik heb het al met verschillende soorten gedaan maar het is best moeilijk dit 50 keer te herhalen.

De X en Y coordinaten zijn ook altijd anders want de pagina is gecentert.

Weet iemand mischien (via een url) of op een gratis script site welk menu hier goed bij past.

Alles wat ik heb gevonden werkt dus niet of niet goed

www.dannyhiemstra.nl

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 00:26
www.google.nl

Script request?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Tss dit is niet de bedoeling nee.
hotscripts.com of nog beter idd googel.com
Zoeken jonge, niet laten zoeken

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:19

crisp

Devver

Pixelated

Als je ergens op klikt dan kan je middels javascript de x en y coordinaat van de mousecursor uitvragen. Een layertje op basis daarvan positioneren en dynamisch van content laten veranderen behoort ook tot de mogelijkheden.
Verdiep je eens in client-side scripting (javascript bijvoorbeeld) en er gaat een wereld voor je open :)

Intentionally left blank

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Warning...
Verslavend hoor :P

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30
Hoi, we gaan hier niet even 1,2,3 een scriptje voor je schrijven als je daarom vraagt. Je zult je toch echt -zoals crisp al zegt- verder moeten verdiepen in het client side scripting zoals JavaScript. Zoek een aantal tutorials op en ga er mee aan de slag. Zo moeilijk is het namelijk niet.

Succes :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.