Toon posts:

kt3 ultra2 voltmod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al heel wat zoekuurtjes achter de rug,maar weet nu nog steeds niet hoe ik een voldmod op mijn ultra2 kan uitvoeren.
Zijn er al mensen die dit tegengekomen zijn of uitgeprobeerd hebben?
Mijn 2200+ draaid nu 144fsb,maar ik kan niet hoger daar de 1.75v de maximum instelling is :(

Verwijderd

dat bord kan gewoon 1,85v leveren in het bios

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Nope ik heb hem ook en ik wil hoger, maar het mobo past zich aan aan de proc, bijvoorbeeld hij heeft net zoals ik een Thoroughbred proc en die hebben standaard lager voltage dus is het maximum voltage in het bios ook lager :(
Ik wil ook een voltmod solderen of plakken of zagen of lassen of weet ik veel ! :P
Alvast bedankt :)

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Verwijderd

min puntje voor MSI ik kan er ook nergens iets over vinden misschien is het bord te nieuw en is dit nog niet bekent

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:30
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1025698914.jpg Dit is de MSI kt3 ultra 2 mobo :P. Nu zie je onder de Game en Printerport 4 voltage regulators liggen met 3 pootjes.

Schrijf die info van die voltage regulators op en ga is op internet zoeken :). Vaak is het bedrijf die ze maakt, een pdf file te downloaden. Met alle info van weerstanden etc :).

Want als je namelijk de weerstand kan verlagen, gaat het voltage omhoog ;).

• caspergt
ik heb de wet van Ohm geleerd op school dus ik kan aan de slag ;) thanks !

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net me kast open gemaakt om alles ff op te schrijven,maar kon echt niks vinden.
er staat op f D0208
FDB
6670AL
de eerst F is in een ander lettertype dan de rest,ik weet niet of het er bij hoort of dat het een soort kenmerk is

• caspergt
Ik heb ook ff op google gechecked en ik kan geen enkel schema vinden :(

Pagina: 1