Toon posts:

webhosters.nl niet betrouwbaar ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel naief zijn maar ik dacht dat webhosters.nl toch als een van de betere sites bekend stond als het gaat om het eerlijk weergeven van ervaringen van gebruikers. Hier op got verwijzen jullie vaak naar deze site.
Afgelopen week ben ik gaan twijfelen want ze hebben alle (voornamelijk negatieve) ervaringen over Idomein & Coloheaven uit de database verwijdert.
Ik heb webhosters.nl hierop diverse malen gewezen, zonder resultaat.

Weet iemand nog een (betrouwbaar) alternatief ?

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=520
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=829

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55

Sen

<-->

http://www.webselect.nl/ misschien.

Maar ik weet niet of die betrouwbaar is.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
www.webselect.nl
Deze zou je kunnen gebruiken.

Maar is het niet gewoon een database error ofzow ?
Het lijkt me namelijk sterk dat ze negatieve reacties gaan verwijderen zonder duidelijke reden.

• Sen

Sen

<-->

[Airwolf] schreef op 19 oktober 2002 @ 13:36:
www.webselect.nl
Deze zou je kunnen gebruiken.

Maar is het niet gewoon een database error ofzow ?
Het lijkt me namelijk sterk dat ze negatieve reacties gaan verwijderen zonder duidelijke reden.
Dubbel :)

Maar als ze gesponserd worden door die toco's kan het best zijn dat ze die reacties weg halen. Het gaat toch vooral om het geld nietwaar?

• Attilla
Sen schreef op 19 oktober 2002 @ 13:39:
[...]

Dubbel :)

Maar als ze gesponserd worden door die toco's kan het best zijn dat ze die reacties weg halen. Het gaat toch vooral om het geld nietwaar?
Wat heb je aan het extra geld als klanten je dan niet meer als objectieve site zien ?

Dan kan je het beste gewoon die reacties laten staan, dan hebben klanten een hogere indruk van je.

• Sen

Sen

<-->

[Airwolf] schreef op 19 oktober 2002 @ 13:42:
[...]

Wat heb je aan het extra geld als klanten je dan niet meer als objectieve site zien ?

Dan kan je het beste gewoon die reacties laten staan, dan hebben klanten een hogere indruk van je.
Natuurlijk niet hoeveel mensen denk jij dat het opvalt ? Misschien 10/100. En je verdient er wel een x bedrag meer door. Zo moelijk is voor mij de keus niet gemaakt hoor.

En wat koop je voor een hogere indruk ?

• Attilla
Sen schreef op 19 oktober 2002 @ 13:43:
[...]

Natuurlijk niet hoeveel mensen denk jij dat het opvalt ? Misschien 10/100. En je verdient er wel een x bedrag meer door. Zo moelijk is voor mij de keus niet gemaakt hoor.

En wat koop je voor een hogere indruk ?
Het valt dus blijkbaar iemand op, die op het drukste technische forum van nederland rondhangt. Stel dat ze het echt verwijderd hebben, dan ga ik er niet meer langs. (en meer mensen niet)

Wat koop je voor hogere indruk ?

Meer tevreden klanten, meer klanten, meer bannerinkomst ... etc.

Verwijderd

Topicstarter
ik vermoed dat ze de info verwijdert hebben onder druk van idomein/coloheaven want het is gekomen nadat ik http://idomein.nl.to liet doorverwijzen naar de pagina met negatieve ervaringen over idomein.

<edit>
.ps bedankt voor het alternatief, het valt bij webselect wel op dat de hoster/sponsor van de site (denit) de meeste en uitsluitend positieve reakties heeft gekregen. Maar het kan natuurlijk een heel goed hostingbedrijf zijn.
</edit>

• Attilla
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:12:
ik vermoed dat ze de info verwijdert hebben onder druk van idomein/coloheaven want het is gekomen nadat ik http://idomein.nl.to liet doorverwijzen naar de pagina met negatieve ervaringen over idomein.
Wat is de reden dan dat je speciaal bedrijven in een slecht daglicht gaat stellen ?

Jij kan misschien wel wat problemen met een bedrijf gehad hebben, maar dit wil niet zeggen dat iedereen dat moet hebben en dus hoef je een bedrijf imo ook niet zwart te maken.

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 19 oktober 2002 @ 16:16:
[...]

Wat is de reden dan dat je speciaal bedrijven in een slecht daglicht gaat stellen ?
Mijn reden is dat ik 2 maanden geleden ruim 1100 euro voor een dedicated server heb betaald die ze niet leveren. Hierover valt niet te praten want het enige antwoord dat ik krijg is dat ze de login-info opgestuurd hebben. Ontvangen heb ik niets behalve dan nieuwe facturen voor het gebruik van de server. Omdat bij andere klanten van Idomein & Coloheaven precies hetzelfde speelt bestaat het vermoeden dat ze bewust bezig zijn de boel op te lichten. Het lijkt mij nuttig dat mensen hiervan op de hoogte zijn als ze besluiten klant te worden bij dit bedrijf.
Jij kan misschien wel wat problemen met een bedrijf gehad hebben, maar dit wil niet zeggen dat iedereen dat moet hebben en dus hoef je een bedrijf imo ook niet zwart te maken.
niet iedereen, dat spreekt voor zich, maar webhosters.nl _stond_ wel vol met soortgelijke verhalen...

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Submit je verhaal nog een keer en kijk hoelang het erop blijft staan.
Als het (opnieuw) verwijdert wordt kan je met bijna 100% zekerheid zeggen dat ze onder druk staan om die informatie te verwijderen en is het dus een niet-objectieve site, dus waardeloos.

[ Voor 0% gewijzigd door The Bad Seed op 19-10-2002 17:11 . Reden: typo ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde mijn verhaal insturen daarom was ik op webhosters.nl, maar toen ik zag dat ze meer dan 30 andere verhalen zomaar eraf knikkerde heb ik eerst geinformeerd bij de webmaster wat de reden hiervan is. Omdat ik geen antwoord heb gekregen lijkt het me niet zinvol om mijn verhaal in te sturen. Het ging me ook meer om die 30 andere verhalen over ervaringen met idomein/coloheaven, want zonder die waarschuwingen komen er alleen maar meer slachtoffers. Ik doe trouwens aangifte van oplichting bij de politie en ik hoop dat andere dit ook gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Als http://www.webselect.nl/ het enige alternatief is dan ga ik zelf maar een podium maken voor mensen die problemen hebben met webhosters... heeft iemand een goed idee voor een naam ? zelf denk ik aan nephosters.nl !?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
[Airwolf] schreef op 19 oktober 2002 @ 16:16:
[...]

Mwah, ik vind het niet zo erg wat-ie heeft gedaan. Als het gewoon eerlijke gebruikerservaringen waren dan; als het puur galspuwen en zwartmaken was, dan is het wat anders.
Ikzelf heb echter ook negatieve ervaringen met Idomein.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met deze oplichters bende (Idomein, Coloheaven, Limit, Globalone. Allemaal van dezelfde persoon Remond Akkermans). Bij mij kwam het zover ik dat aangifte heb moeten doen bij de politie voor ernstige bedreigingen.

Het heeft mij zoveel geld gekost en onrust veroorzaakt dat ik niets meer met deze oplichters te mee te maken wil hebben en het hoofstuk heb afgesloten. Misschien is het een idee de consumentenbond of tv programma's zoals kassa eens aan te schrijven en een website voor gedupeerden op te richten (er zijn er honderden, zoals je zelf weet!). Het gaat echt te ver, het zal mij ook niets verbazen als www.webhosters.nl ook bedreigingen gehad heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je bijval R-nald! Wij (ik/mijn bedrijf) zijn zeker van plan ruchtbaarheid aan deze zaak te geven en verzamelen hiervoor zoveel mogelijk verhalen van slachtoffers om hiermee aan te kunnen tonen dat deze oplichtingspraktijken deel uitmaken van de dagelijkse gang van zaken bij dit bedrijf. Naast de informatie aan te bieden aan de consumentenbond, kassa, radar en opgelicht, proberen we ook een website te maken waarop de voortgang te volgen zal zijn. Mensen die bang zijn voor de bedreigingen kunnen ook anoniem hun ervaring sturen naar opgelicht.door.idomein@writeme.com
Om meer bedreigingen te voorkomen plaatsen we geen namen van gedupeerden op de website.
Pagina: 1