Toon posts:

[PROFTPD] Probleempje met uploaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil uploaden naar me server ( die in amsterdam staat ) maar op sommige momenten dropt ie gewoon naar 0kb, me thuisverbinding doet het dan wel, maar daarna kan je dus niet verder met die file ( resumen ) want dan rolt ie ook van 16kb naar 0kb binnen een paar seconden naar beneden.

Ligt dit aan proftpd, of zie ik dat verkeerd :?

Info :

Operating System : Redhat Linux 7.3
Verbinding : 155 mbit ( amsterdam, telecity )

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2002 13:13 . Reden: info er bij ]

Verwijderd

Ik heb ook wel es zoiets gezien toen ik op lokale netwerk vaak FTP gebruikte, sindsdien doe ik filetransfers met samba.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 15:33:
Ik heb ook wel es zoiets gezien toen ik op lokale netwerk vaak FTP gebruikte, sindsdien doe ik filetransfers met samba.
Ja maar hij heeft zn server niet in het samba netwerk :P

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
misschien ligt het aan je firewall die ftp verkeer niet goed doorlaat, heb je zowel active als passive mode geprobeerd? welke firewall gebruik je? als je de firewall ff uitzet, gaat het dan wel goed? heb je hetzelfde probleem vanaf andere machines?

Kom maar op met die info :)

[offtopic]
sftp? scp? :D

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Verwijderd

8)7 :) Ja dat weet ik wel.
Ik zeg ook niet dat hij dat moet of kan gebruiken, ik geef daarmee alleen aan dat ik het probleem destijds omzeild heb en dus niet weet/wist waar de oorzaak van het probleem precies zat. Ik had een vermoeden dat het met de hoge transfersnelheid te maken had.

Verwijderd

sebas schreef op 19 oktober 2002 @ 16:49:
misschien ligt het aan je firewall die ftp verkeer niet goed doorlaat, heb je zowel active als passive mode geprobeerd? welke firewall gebruik je?
Uit het verhaal maak ik op dat alles prima werkt, maar de transfer SOMS ineens dropt naar 0k/s. Toch... ? Of... ? Het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 380 mb van de 479 mb geupload, en toen opeens dropte ie naar 0, en als ik nu wil resumen gaat ie even op 4 kb en dan daalt ie naar 0 ( hij transfert in dat moment ook niks )

Ik heb geen firewall, het probleem is ook op andere systemen ( als ik daarvan upload )

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:57
staat die ftp server ook nog in een netwerk? anders kan het daar een ipadresconflict zijn? btje meer info is in dit geval wel handig idd...

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, tsja ik weet niet hoe de situatie is in telecity ( amsterdam )

Allemaal coloservers op een switch

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Je kunt dit soort problemen ook hebben als je over je disk-quota heengaat, als zoiets in ingesteld, kun je daar misschien eens naar kijken...

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Pagina: 1